سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 25972

رسالت فرهیختگان روشنگری جنایات داعش و رژیم صهیونیستی است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید شیعیان با صدور پیامی ضمن محکوم کردن جنایات داعش در عراق و رژیم صهیونیستی در غزه تصریح کرد: از دانشجویان و مسئولان انتظار می‌رود که درباره جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم غزه روشنگری کنند.
رسالت فرهیختگان روشنگری جنایات داعش و رژیم صهیونیستی است
به گزارش قم نیوز، آیت الله العظمی جعفر سبحانی در بخشی از این پیام تاکید کرده‌ است: این جنایات بر خلاف انسانیت است، زیرا سبب خونریزی‌های زیادی در جهان علیه اسلام شده است، باید توجه داشت که آنها با چه مجوزی افراد را ترور و بر اساس کدام قانون حسینه و مساجد را تخریب می‌کنند؟

وی در ادامه پیام با اشاره به جنایات گروه تروریستی داعش در منطقه و جهاد نکاح، تصریح کرد: کدام مرجع قانونی مجوز صادر کرده که دختران را برای جهاد نکاح در اختیار خود قرار دهند، این همه ویرانگری را برای مردم به وجود بیاورند و مردم را از خانه و کاشانه خودشان بیرون می‌کنند.

آیت الله سبحانی با بیان کلام امیرالمومنین(ع) درباره زنی مسیحی، اظهار داشت: حضرت علی(ع) فرمودند، من نگرانم زیرا یکی از ماموران معاویه خلخال ازپای زن مسیحی جدا کرده است، اما در حال حاضر هزاران مسیحی را از خانه و کاشانه بیرون کردند و تصاویر این جنایات را به اسم اسلام در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که اسلام دین صلح، آزادی است اما گروه داعش حالت معکوس آن را در جهان به اسم اسلام نمایش می‌دهد، بنابراین از دانشجویان و مسئولان انتظار می‌رود که روشنگری کنند زیرا این جنایات ارتباطی با اسلام ندارد، تخریب مساجد حرام است و اسلام اجازه نمی‌دهد خانه کسی را بر سر او تخریب کنند البته ترور نیز در اسلام حرام است.

این مرجع تقلید در پایان با ابراز امیدواری گفت: امیدواریم خداوند سایه اشرار را سر ملت‌های مسلمان بردارد، بنابراین دانشجویان باید به عنوان چراغی هدایتگر مسیر را روشن کنند و با روشنگری خود جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه و جنایات گروه داعش علیه مردم سوریه و عراق را برای مردم تبیین کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcewo8w.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما