شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 26150

رسانه‏‌‏ها خداباوری را در جامعه گسترش دهند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم خداباوری و معادپذیری را دو امر مهم دانست و گفت: رسانه‌ها باید در ابلاغ جریان‌های خود معادپذیری و خداباوری را مطرح کنند.
رسانه‏‌‏ها خداباوری را در جامعه گسترش دهند
به گزارش قم نیوز، بهرام محمدی‌نیا ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران قم که به مناسبت روز خبرنگار در تالار معصومیه استانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت حرفه خبرنگاری در جامعه اظهار کرد: خبرنگار همواره باید از علم و دانایی برخوردار و در علوم مختلف دستی بر آتش داشته باشد.

وی به جریان‌های بیگانه در دنیا اشاره ‌کرد و افزود: برخی رسانه‌های غربی جریان‌ها و حوادثی که در دنیا در حال رخ دادن است را به دروغ توجیه می‌کنند و اجازه انعکاس درست آنها را نمی‌دهند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم توجه به دو مقوله در خبرها را مهم دانست و تصریح کرد: اخبار را باید به گونه‌ای انعکاس داد که وحدت اجتماعی و انسجام را به همراه داشته باشد.

وی به زلزله بم و نقش موثر رسانه‌ها در کمک به زلزله‌زدگان اشاره کرد و یادآور شد: این حادثه به راحتی می‌توانست گسست اجتماعی را به همراه داشته باشد درحالیکه با همت و تلاش اصحاب رسانه این امر به وحدت و انسجام ملی منجر شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم به نقش رسانه‌ها در ایجاد فضای مهربانی و صمیمیت در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: رسانه تریبون آزاد قشر ضعیف جامعه است، از این رو می‌تواند نیازها و خواسته‌های این قشر را بیان کند و توجه جامعه را به این سمت سوق دهد.

محمدی‌نیا به کمک‌های مردمی در ۲۱ ماه مبارک رمضان در قم اشاره و بیان کرد: با همت و پوشش رسانه و کمک‌های نهادها و امدادگران در این روز شاهد افتخاری بزرگ در سطح استان بودیم، این توجهات به حدی بود که باید آن هفته را به عنوان هفته توجه به اقشار ضعیف جامعه در نظر داشته باشیم.

وی خداباوری و معادپذیری را دو امر مهم دانست و عنوان کرد: رسانه‌ها باید در ابلاغ جریان‌های خود معادپذیری و خداباوری را مطرح کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با بیان اینکه معاد خبری عظیم است تاکید کرد: معادپذیری و باور مرگ‌پذیری باید در برنامه‌های رسانه‌ای موج بزند.

محمدی‌نیا عنوان کرد: در خانواده‌ای که خداباوری در آن موج بزند مشکلات، دغدغه و فساد بسیار کم است.

وی با اشاره به اهمیت معادپذیری و خداباوری تاکید کرد: انعکاس این موضوعات همه اخبار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdzf0x.yt09k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما