چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 26333

نرم‌افزار آثار سید یزدی تولید شد

قم نيوز : قم نیوز: نرم‌افزار آثار سید یزدی (صاحب عروه) به زبان فارسی و عربی در موضوعات فقهی به همت مرکز تحقیقات کامپیوتر اسلامی نور در قم تولید شد.
نرم‌افزار آثار سید یزدی تولید شد
به گزارش قم نیوز، نرم‌افزار آثار سید یزدی (صاحب عروه) به زبان فارسی و عربی در موضوعات فقهی که شامل ۱۰۱ عنوان کتاب در ۳۱۳ جلد از آثار سید محمدکاظم یزدی (صاحب عروه) می‌شود به همت مرکز تحقیقات کامپیوتر اسلامی نور تولید می‌شود.

این نرم‌افزار که قابلیت نصب بر روی سیستم عامل ویندوز را دارد با موضوع فقه و اصول فقه در قم تولید شده و به‌زودی در اختیار پژوهشگران قرار خواهد گرفت.

غیر از ۱۰۱ کتب یاد شده در این نرم‌افزار آثار دیگری مرتبط با این عالم فرزانه مانند العروة الوثقی، حاشیة الکاسب، حاشیة فرائد الأصول، سؤال و جواب و مجموعه رسائل أصولیة نیز قرار دارد.

ارتباط متن کتاب «العروة الوثقی» با شروح، حواشی و تعلیقات آن، جست‌وجو در بیش از ۹۳ هزار عنوان باب و سرفصل از طریق فهرست گزینشی، جست‌وجوهای ساده و پیشرفته در متن و فهرست کتب از طریق کلمه و عبارت از جمله ویژگی‌های این نرم افزار است.

دسترسی به متن کامل قرآن کریم به همراه ترجمه فارسی با امکان جست‌وجو در آیات، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه و امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات، نمایه زنی، حاشیه‌نویسی، رنگی کردن و علامت‌گذاری از دیگر قابلیت‌های پژوهشی این نرم‌افزار است.

نرم‌افزار آثار سید یزدی در موضوعات فقه و اصول فقه در اختیار مخاطبان پژوهشگر فقه و اصول فقه است که به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در قالب یک لوح فشرده تدوین شده است و قابلیت نصب بر روی سیستم‌عامل ویندوز را داراست و به زودی عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgww9x.ak93w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما