يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 26465

کارخانه اتوماتیک آسفالت و جداول بتنی در قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم افتتاحیه کارخانه آسفالت تمام اتوماتیک و پیشرفته آسفالت و همچنین کارخانه تولید جداول بتنی وت پرس در قم افتتاح شد.
کارخانه اتوماتیک آسفالت و جداول بتنی در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، در این مراسم که پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام آتش‌زر رئیس شورای شهر قم، سید حسن رضوی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم، محمد دلبری شهردار قم و جمعی از مدیران استانی و مسئولان شهرداری برگزار شد.

در این کارخانه که در محل مجتمع تولید آسفالت شهرداری قم راه اندازی شده است پیشرفته‌ترین تکنولوژی حال حاضر کشور در تولید آسفالت به کار گرفته شده است.

ظرفیت تولید این کارخانه ۲۴۰ تن در ساعت بوده و بدون احتساب هزینه زمین برای راه اندازی کارخانه آسفالت ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

با راه اندازی این کارخانه علاوه بر ارتقا کیفی محصولات تولیدی و کاهش هزینه‌ها، برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

در این کارخانه استانداردهای زیست محیطی روز اروپا مورد استفاده قرار گرفته است و میزان آلودگی ناشی از این حداکثر ۲۰ میلی گرم بر مترمکعب است.

کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت قم از معدود کارخانه‌های آسفالت کشور است که به تجهیزات بازیافت تراشه‌های آسفالت مجهز شده و علاوه بر این می‌تواند در تولید محصول خود قیرپلیمری نیز استفاده کند.

در این کارخانه سیلوهایی با ظرفیت ۲۰۰ تن ایجاد شده و در این سیلوها امکان نگهداری آسفالت در مدت زمان ۲۴ ساعت بدون کاهش کیفیت فراهم شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccp0qi.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما