پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 2658
در خیابان 45 متری صدوق رخ داد؛

عابر پیاده قربانی بی‌احتیاطی راننده پراید شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از برخورد منجر به فوت یک دستگاه خودروی پراید با عابر پیاده خبر داد.
عابر پیاده قربانی بی‌احتیاطی راننده پراید شد
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری امروز در سخنانی اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با عابر پیاده به علت بی‌احتیاطی راننده پراید فرد عابر در دم جان خود را از دست داد.

باقری افزود: در این تصادف که ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه صبح دیروز در خیابان ۴۵ متری صدوق(زنبیل ‌آباد) رخ داد، فرد عابر که آقایی ۷۰ ساله بود به علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم فوت کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با تشریح چند مورد دیگر از حوادث روز گذشته استان تصریح کرد: بر اثر ریزش آوار در نیروگاه دو نفر مصدوم شدند که توسط آمبولانس‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه روز گذشته در ۱۴ متری امام حسین(ع) در خیابان نیروگاه رخ داد دو نفر مجروح شدند.

باقری با اشاره به حضور نیروهای امدادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در محل حادثه و انجام اقدامات درمانی اولیه گفت: مصدومین که دو مرد ۲۹ و ۳۸ ساله بودند توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان نکویی منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم حال عمومی این دو مصدوم را بر اساس گزارش‌های رسیده، رضایت بخش اعلام کرد.

وی همچنین در ادامه به حادثه‌ای که در ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه روز گذشته در خیابان شاهد بین دو دستگاه موتورسیکلت رخ داد اشاره کرد و افزود: در این تصادف که منجر به جراحت دو نفر از راکبین موتور سیکلت‌ها شد، یکی از مجروحین با توجه به وخامت حال، همراه با عملیات احیا توسط نیروهای امدادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باقری اضافه کرد: مجروح دیگر نیز پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با یک دستگاه آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم به یکی از مراکز درمانی استان منتقل شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.pqia2bqe4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما