پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 2664
درهفته آخر دور رفت لیگ برتر؛

جوان‌ترین داور لیگ برتر قاضی دیدار فوتبال صبا و فجر شد

قم نيوز : قم نیوز: امیر حسین فتاحی دیدار حساس صبای قم و فجر سپاسی شیراز در هفته پایانی از دور رفت لیگ برتر را قضاوت می‌کند، داوری که برای نخستین بار در لیگ برتر به عنوان داور وسط به میدان می‌آید.
جوان‌ترین داور لیگ برتر قاضی دیدار فوتبال صبا و فجر شد
به گزارش قم نیوز، در حالیکه دیدارهای هفته هفدهم و پایانی از دور رفت لیگ برتر فوتبال از امروز پنجشبنه آغاز می‌شود، اسامی تیم داوری دیدار تیم های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز در یکی از دیدارهای حساس هفته پایانی نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس مشخص شد.

صبا در تعقیب استقلال، نفت و تراکتور و فجر در مکان پانزدهم لیگ برتر
بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم تیم تعقیب کننده صدرنشین و فجر شهید سپاسی شیراز تیم رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور را که قرار است عصر امروز پنجشنبه در چارچوب دیداری از هفته هفدهم و پایانی از دور رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه یادگار امام شهر قم برگزار شود امیر حسین فتاحی قضاوت می کند.

امیرحسین فتاحی داور با تجربه دیدار حساس تیم های صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز را علیرضا کهوری به عنوان کمک داور اول و محبت رضایی تبار به عنوان کمک داور دوم یاری می کنند، ضمن اینکه ایرج ساعدی به عنوان داور چهارم، محمد فنایی به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال و سیامک بخشی به عنوان ناظر مسابقه، تیم داوری را همراهی می کنند.

صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز در حالی از ساعت ۱۵ امروز در دیداری از هفته هفدهم دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می روند که در حال حاضر صبای قم با کسب ۲۸ امتیاز در تعقیب صدرنشین جدول یعنی استقلال و هم امتیاز با تیم تراکتور سازی تبریز در مکان چهارم و تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با کسب ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر جای دارند.

ناکامی‌های صبای قم در جدال با استقلال، نفت، داماش و مس
تیم فوتبال صبای قم در چهار هفته اخیر یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در قم و همچنین در خارج از خانه نتیجه ای بهتر از تساوی و البته یک باخت خانگی کسب نکرده است ولی همچنان یکی از تیم های بالانشین جدول رده بندی لیگ برتر محسوب می‌شود.

شاگردان عبدالله ویسی بعد از باخت یک بر صفر در هفته دهم در ورزشگاه یادگار امام قم مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، موفق به شکست تیم های شهرداری تبریز و صنعت نفت آبادان شده است ولی در هفته های سیزدهم و چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر به ترتیب تیم های استقلال تهران و نفت تهران به ترتیب یک بر یک و دو بر دو مساوی کرد، در هفته پانزدهم در خانه با یک گل به داماش گیلان باخت و در هفته شانزدهم نیز در کرمان با مس بدون گل به تساوی رسید.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.me8fuqemxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما