پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 26651

خودروی رانندگان متخلف درمحورهای مواصلاتی قم توقیف می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی قم بااشاره به بخشنامه جدید ابلاغ شده، گفت: بر اساس مفاد این بخشنامه، با هرگونه اعمال خطرناک رانندگان در جاده‌ها برخورد جدی می‌شود و خودرو متخلفان توقیف می‌شود.
خودروی رانندگان متخلف درمحورهای مواصلاتی قم توقیف می‌شود
به گزارش قم نیوز، اردشیر جمشیدی راد ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران به مناسبت شهادت امام صادق (ع) و ایام دهه کرامت در استانداری قم، اظهار کرد: به دلیل تردد جمعیت در این فصل و اوج سفرهای تابستانی، تمام نیروهای پلیس‌ راه در آماده باش هستند و گشت‌های نامحسوس با حضور در محورهای مواصلاتی باشناسایی متخلفان باآن‌ها برخورد قانونی می‌کنند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی قم با اشاره به بخشنامه جدید ابلاغ شده، افزود: بر اساس مفاد این بخشنامه، با هرگونه اعمال خطرناک رانندگان در جاده‌ها برخورد جدی می‌شود.

وی با اشاره به حضور مأموران پلیس راهور در اتوبوس‌های مسافربری، تصریح کرد: مأموران پلیس راهور با استقرار در اتوبوس‌ها به‌شکل نامحسوس رفتار رانندگان این وسایل نقلیه را کنترل می‌کنند و در صورت برخورد دفترچه آنان توقیف می‌شود.

جمشیدی با تاکید به توقیف خودروهای حادثه ساز، خاطرنشان کرد: خودروهایی که رانندگان آن‌ها به تخلفت حادثه سازی مانند سبقت و سرعت غیر غیرمجاز، حرکات مارپیچ و تخلفات حادثه‌سازمبادزرت ورزند، خودرو‌هایشان ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjvme8.uqemizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما