دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 27077
به همت سازمان بسیج جامعه زنان قم

همایش «زنان اسوه مقاومت و ایثار» در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: همایش «زنان اسوه مقاومت و ایثار» همزمان با هفته دفاع مقدس به همت سازمان بسیج جامعه زنان و با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.
همایش «زنان اسوه مقاومت و ایثار» در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی سپاه قم، همایش زنان اسوه مقاومت و ایثار همزمان با هفته دفاع مقدس به همت سازمان بسیج جامعه زنان و با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

احمد حسینی در همایش "زنان اسوه مقاومت و ایثار" که همزمان با هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: زنان در هشت سال دفاع مقدس پا به پای مردان در پیروزی سهیم بودند و با تربیت فرزندان و اعزام انان به جبهه ها نقش آفرینی کردند و رسالت زنان امروز تبیین ارزش های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل آینده است.

وی افزود: دفاع مقدس یادآور رشادت ها و مجاهدت های ملت بزرگ ایران اعم از زن و مرد است که در مقابل غرب ایستادند و بزرگترین افتخار تاریخ را رقم زدند.

حسینی با اشاره به توسعه فرهنگ دفاع مقدس گفت: هر قدر به فرهنگ دفاع مقدس تمسک بجوییم موفق تر عمل خواهیم کرد و به دستاوردهای عظیمی دست.

وی تصریح کرد: تحریف وقایع دفاع مقدس و به فراموشی سپردن رشادت های شهدا از مهمترین خطرهای دفاع مقدس است که اگر ما ایثار و جانفشانی شهدا را برای نسل آینده تبیین نکنیم هر کسی از این مقوله برای پیش برد اهداف خویش استفاده می کند و به تحریف دست می زند.

انتهای پیام / 130
https://qomnews.ir/vdccmxqi.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما