چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : 27137

پیکر شهید سانحه هوایی ناجا در قم تشییع شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم تشییع پیکر پاک شهید پاسدار «محسن طلوعی» از شهدای سانحه هوایی امروز از مسجد امام حسن عسگری (ع) در قم تشییع و در گلزار شهداء حضرت علی ابن جعفر (ع) در جوار حق آرام گرفت.
پیکر شهید سانحه هوایی ناجا در قم تشییع شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، «بسم رب الشهدا و الصدیقین» دلم را به آسمان‌ها می‌سپارم تا نوشته‌هایش را به تو نشان دهد تا شاید دفتر قلبم را ورق بزنی و گوشه‌ای از آن را بخوانی پس برایت می‌نویسم، از دل غریب خود برایت می‌نویسم، آری خیلی دلم می‌خواست با تو بودم در میان ابر‌ها، پیش خدا بودم نمی‌دانی که چقدر برایت دلتنگم، اشک‌هایم سرازیر است‌ای شهیدم، می‌دانم شهادت متاع گرانبهایی است که هرکس قدرت خریداری‏‌اش را ندارد و شاهدی قدسی است که همگان لیاقت هم‏ آغوشی با او را نمی‌‏یابند.

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون‏»

مراسم وداع و تشییع پیکر پاک شهید سانحه هوایی ناجا در قم با حضور فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح مستقر در استان، مسئولان استانی، خانواده محترم شهید پاسدار «محسن طلوعی» و همچنین اقشار مختلف مردم امروز در ساعت ۱۵:۰۰ از مسجد امام حسن عسگری (ع) تشییع و پس از طواف در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) جهت تدفین به گلزار شهداء منتقل شد.

ساعت ۱۷: ۴۵ روز شنبه ۱۹ مهرماه گروهی از کار‌شناسان ناجا جهت نظارت با هواپیمای دو موتوره «توربو کماندو» از تهران به منطقه زاهدان اعزام و ساعت ۲۱ حوالی زاهدان از دید رادار خارج شدند، تلاش خلبان برای کم کردن ارتفاع و فرود اضطراری بی‌نتیجه ماند و هواپیما پس از برخورد با مانعی سقوط می‌کند.

در این حادثه ۳ نفر گروه پروازی و ۴ نفر کار‌شناس ناجا به سرپرستی سردار صادقی معاون ایمنی بازرسی ناجا جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcjave8.uqeatzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما