شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 2724
در وزن 85 کیلوگرم؛

کشتی‌گیر قمی به مدال برنز نوجوانان کشور دست یافت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از موفقیت کشتی گیر قمی در کسب نشان برنز پیکارهای قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور خبر داد.
کشتی‌گیر قمی به مدال برنز نوجوانان کشور دست یافت
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی تصریح کرد: خوشبختانه روند رو به رشد و موفقیت های کشتی قم در سال جاری ادامه یافت و از بین کشتی گیرانی که به پیکارهای قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان رشته فرنگی اعزام کرده بودیم، تا کنون یک نشان برنز به دست آمده است.

وی با بیان اینکه پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در آبادان در حال برگزاری است، اضافه کرد: در واقع رقابت های این دوره به میزبانی هیئت کشتی استان خوزستان در رشته فرنگی رده سنی نوجوانان با کیفیت بسیار بالایی برگزار می شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: برای حضور در این دوره از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور، ۱۰ فرنگی کار قمی نیز در اوزان مختلف به آبادان اعزام شده اند که حاصل تلاش آنها در پایان پیکارهای پنج وزن نخست کسب یک نشان برنز و مقام سوم بوده است.

وی با بیان اینکه نفرات برتر پنج وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوان کشور مشخص شدند، بیان کرد: در پایان رقابت های پنج وزن نخست، کشتی گیر اعزامی قم در وزن ۸۵ کیلوگرم با دست پر به کار خود پایان داد و به مقام سوم و نشان برنز دست یافت.

حلوایی عنوان کرد: با برنامه ریزی فدراسیون کشتی، روز نخست مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور یادواره شهدای آبادان در سالن ولیعصر این شهر به پایان رسید و نفرات برتر پنج وزن نخست در حالی مشخص شدند که علیرضا فتاحی منش موفق به کسب عنوان سوم این رقابت ها شد.

وی ابراز کرد: در وزن ۸۵ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور، مهدی ابراهیم زاده از تیم کشتی فرنگی مازندران بالاتر از سایر رقبا قهرمان شد، افشین پناهی از تیم کشتی فرنگی تهران در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمانی را کسب کمرد، ضمن اینکه علی کنعانی از اردبیل به همراه علی فتاح‌ی منش از تیم کشتی فرنگی اعزامی استان قم مشترکا سوم شدند، در حالی که عنوان پنجم مشترک در این وزن به میلاد قنواتی نسب از تیم خوزستان (ب) و حسین ساسانی از فارس رسید.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: با توجه به اینکه پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان نیز محسوب می شود، چهره‌های شاخص کشتی فرنگی کشور در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند که ۱۰ نفر آنها فرنگی کاران قم به شمار می روند.

وی یاد آور شد: ۱۰ فرنگی کار قمی در حالی در این دوره از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به مصاف حریفان می‌روند که این تعداد کشتی گیر قمی مدت‌های زیادی برای کسب آمادگی لازم زیر نظر مربیان خود برای حضوری قوی در این دوره از رقابت‌های کشتی فرنگی کشور تمرین کرده‌اند.

حلوایی اظهار داشت: کشتی گیران قمی در قالب فرنگی رده سنی نوجوانان استان قم در اوزان ۴۲، ۴۶، ۵۰، ۵۴، ۵۸، ۶۳، ۶۹، ۷۶، ۸۵ و ۱۰۰ کیلوگرم از امروز در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور با حریفان در حال رقابت هستند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.x9xrak9utpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما