دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : 27259
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی قم:

شهرک صنعتی مشترک ایران و چین در قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به اینکه شهرک صنعتی الغدیر با ۲هزار هکتار مساحت در کیلومتر ۴۵ آزاد راه قم- تهران بعنوان شهرک نمونه کشوری طراحی شده ، گفت: این شهرک می‌تواند بعنوان شهرک صنعتی مشترک بین ایران و چین قرار بگیرد.
شهرک صنعتی مشترک ایران و چین در قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، روح الله ابراهیمی، با اشاره به اینکه شهرک صنعتی الغدیر قم می‌تواند بعنوان اولین شهرک صنعتی مشترک ایران و چین قرار بگیرد، اظهار کرد: موقعیت استراتژیک و ظرفیت‌های موجود در این استان شرایط مساعدی را برای جذب سرمایه گذار فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه شهرک صنعتی الغدیر قم همواره مورد توجه سرمایه گذاران بوده است، افزود: به جهت قرارگیری شهرک‌های صنعتی استان قم را در مجاورت پایتخت و قرارگیری آن در مسیر تردد مسافران به جهت اینکه استان قم شاهراه مواصلاتی استان‌های زیادی است فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذاران در این مناطق فراهم کرده است.

وی درخصوص سرمایه گذاری سرمایه گذاران و بازرگانان چینی در شهرک‌های صنعتی قم گفت: هیئت تجاری چینی خواهان احداث و راه اندازی شهرک صنعتی مشترک ایران و چین هستند و شهرک صنعتی ظرفیت مناسبی برای این موضوع دارد.

ابراهیمی با اشاره به ویژگی‌های شاخص شهرک صنعتی الغدیر عنوان کرد: شهرک صنعتی الغدیر با ۲هزار هکتار مساحت در کیلومتر ۴۵ آزاد راه قم به تهران بعنوان شهرک نمونه کشوری طراحی شده و در حال حاضردر مرحله اجرای زیرساخت‌ها و آماده سازی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با تاکید براینکه شهرک صنعتی الغدیر می‌تواند بعنوان شهرک صنعتی مشترک بین ایران و چین قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با همکاری و حمایت مسئولین استانی در تلاش است تا زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان قم را فراهم کند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdceow8w.jh8fni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما