دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : 27367
فرماندار قم:

استاندار قم اجازه تعطیلی شهر در زمان برگزاری کنگره تکفیری‌ها را نداد

ترافیک قم در روزهای برگزار کنگره روان بود
قم نيوز : فرماندار قم گفت:در زمان برگزاری کنگره خطر جریان‌های تکفیری، به دستور استاندار محترم، قم تعطیل نشد و علی رغم این دستور، ترافیک سطح شهر روان بود و مشکلی پیش نیامد.
رضا سیار، فرماندار قم.
رضا سیار، فرماندار قم.
به گزارش قم نیوز، رضا سیار عصر امروز در هفتمین جلسه شورای آموزش‌و‌پرورش استان قم که در تالار امام رضا (ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه خدمت رسانی به زائران حضرت معصومه(س) افتخاری برای مسئولان استان قم است اظهار داشت: باید جلسات دیگری برای حل این مشکل تشکیل دهیم تا بتوانیم دقیق‌تر به بررس مشکلات مربوط به اسکان در مدارس و تامین بودجه بپردازیم.

فرماندار قم با اشاره به اینکه به دنبال حل این مساله هستیم افزود: ما کمک و تلاش خود را می‌گذاریم تا با خیال راحت 530 مدرسه را در استان قم را  آماده اسکان هموطنان و زائران حرم حضرت معصومه (س) کنیم.

وی با اشاره به مبلغی که در مدارس باید اسکان هر نفر گرفته می‌شود گفت: 18 هزار تومان دریافتی مبلغ کمی است و برای حل مشکل بودجه اسکان در مدارس باید این هزینه افزایش یابد و باید جزئیات را در جلسات بعد بحث کنیم و به راه حل برسیم.

سیار با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در ایام برگزاری کنگره بررسی جریان های تکفیری توسط علما اسلام که در استان قم برگزار شد افزود: از مراجع تقلید به دلیل برگزاری و هدایت این کنگره تشکر می‌کنیم و این کنگره در تاریخ اسلام بی نظیر بود زیرا با حضور علمای اهل سنت که بیش از 300 نفر بودند، انجام شد.

فرماندار قم افزود: در شرایطی این کنگره اجرا شد که جهان اسلام بیشترین نیاز را با توجه به حضور تکفیری ها داشت و ما خادمان نیز مفتخریم که خدمت قابل قبولی از همه ارکان های استان را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: با همکاری خوبی که مردم انجام دادند حتی بیرون از محدوده ترافیکی شاهد آرامش خوبی بودیم که این نشان از مهمان‌نوازی مردم قم داشت تا حرمت مهمانان حفظ شود و باید از مردم قم بابت این موضوع تشکر کرد.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdcefx8w.jh8fpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما