يکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 2765
رئیس دانشکده مجازی علوم حدیث خبر داد:

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی علوم حدیث و معارف قرآن

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشکده مجازی علوم حدیث از ثبت‌نام در دو رشته علوم حدیث و معارف قرآن در مقطع کارشناسی خبر داد.
پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی علوم حدیث و معارف قرآن
به گزارش قم نیوز، علیرضا سرمدی امروز با اشاره به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در دانشکده مجازی دارالحدیث اظهار کرد: دانشجویان این دانشکده در دو رشته علوم حدیث و معارف قرآن مقطع کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان شرکت در این دوره تا پایان آذر ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام در مقطع کارشناسی به پایگاه اطلاع‌رسانی www.vu.hadith.ac.ir مراجعه کنند.

رئیس دانشکده مجازی علوم حدیث ادامه داد: داوطلبان پس از تکمیل فرم ثبت‌نام باید مدارک خود را پست کرده یا از طریق نمایندگی‌های دانشکده علوم حدیث در سراسر کشور تحویل دهند.

وی با اشاره به شرایط در نظر گرفته شده در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: افراد باید برای ثبت‌نام یکی از مدرک‌های دیپلم نظام قدیم متوسطه، پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه، سطح یک حوزوی یا کاردانی به بالا را ارائه کنند.

سرمدی خاطرنشان کرد: اکنون ۳ هزار نفر محصل در دو گرایش مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل بوده که از این تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ نفر دانشجو در مقطع کارشناسی هستند.

وی به رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد اشاره کرد و افزود: اکنون در مقطع کارشناسی ارشد دو رشته علوم حدیث گرایش تفسیر روایی و علوم حدیث گرایش نهج‌البلاغه وجود دارد.

رئیس دانشکده مجازی علوم حدیث خاطرنشان کرد: در دو رشته علوم حدیث گرایش کلام و علوم قرآن و حدیث مقطع کارشناسی ارشد در حال دریافت مجوز هستیم تا برای سال آینده این رشته‌ها راه‌اندازی شوند.

وی عنوان داشت: در مقطع کارشناسی برای راه‌اندازی رشته کاربردی به نام اخلاق زندگی موافقت کلی دریافت شده و اکنون در حال تدوین سرفصل‌ها هستیم.

سرمدی با بیان اینکه آزمون اختصاصی دانشکده مجازی زیر نظر سازمان سنجش برگزار می‌شود، تصریح کرد: دانشجویان انتخاب درس‌ها و حضور و غیاب خود را به صورت مجازی و اینترنت در این دانشکده انجام می‌دهند ولی به صورت حضوری برای آزمون‌های پایان ترم در تهران یا ۳۸ نمایندگی سراسر کشور شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: اکنون از ۳۰ کشور دارای دانشجویان ایرانی مقیم کشورهای خارجی هستیم که از طریق مجازی درس می‌خوانند و در امتحان‌ها به صورت حضوری شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.0b5urhbzsiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما