يکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : 2773
شفیعی:

12 والیبالیست قمی برای مسابقات جوانان کشور معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت والیبال استان قم از مشخص شدن ترکیب نهایی تیم والیبال رده سنی جوانان قم برای شرکت در لیگ دسته اول باشگاه های کشور خبر داد.
12 والیبالیست قمی برای مسابقات جوانان کشور معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، سیدروح الله شفیعی اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان باشگاه های کشور از امروز آغاز می شود و طی آن تیم والیبال رده سنی جوانان هلال احمر به عنوان نماینده قم در این رقابت ها به مصاف حریفان می رود.

وی ادامه داد: در واقع مسابقات لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان باشگاه های کشور از امروز به مدت یک هفته برگزار می‌شود و تیم والیبال جوانان هلال احمر قم در گروهی قرار دارد که بازی های آن در شهر یزد به انجام خواهد رسید.

دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: در این دوره از پیکارها ۱۴ تیم حضور دارند که بازی های خود را در مرحله مقدماتی یا گروهی به شکل دوره ای برگزار می کنند تا در نهایت تیم هایی برتر هر گروه راهی مرحله دوم این رقابت ها شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مسابقات در دو گروه مقدماتی برگزار می شود، از سوی فدراسیون والیبال میزبان رقابت های گروه های دو گانه مشخص شده اند و بر این اساس شهرهای بجنورد و اردکان در مرحله گروهی بازی ها را میزبانی می کنند.

شفیعی در ادامه به ترکیب تیم والیبال اعزامی رده سنی جوانان هلال احمر استان قم به این مسابقات اشاره کرد و یاد آور شد: در ترکیب این تیم رضا رزاقی، علی نیک نامیان، ابوالقاسم فلاح، محمدصادق همدانیان، حسن اشعری فرد، محسن صنیعی، مهدی زارعی، حمیدرضا اوجاقی، محمد گائینی، احمد احمدی، سعید امامی و علیرضا حبیب نیا حضور دارند.

وی که یکی از مربیان تیم اعزامی هلال احمر قم به مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور نیز محسوب می شود، به همکاران خود در کادر فنی و سرپرستی این تیم اشاره کرد و افزود: رضا پیش بین به عنوان مربی و مجتبی برقعی به عنوان سرپرست این تیم را در رقابت با حریفان شرکت کننده در این مسابقات همراهی می کنند.

دبیر هیئت والیبال استان قم در ادامه با اشاره به حریفان تیم والیبال رده سنی جوانان هلال احمر قم در گروه دوم مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور، ابراز کرد: در این گروه والیبالیست های هلال احمر قم با تیم های شفق اردکان، گل گهر سیرجان، راه و ترابری اصفهان، شهرداری زاهدان، آینده سازان قزوین و هیئت شیروان رقابت می کنند.

وی عنوان داشت: همچنین در گروه نخست این مرحله از مسابقات لیگ دسته اول والیبال رده سنی جوانان قهرمانی باشگاه های کشور، تیم های والیبال جوانان گاز سرخس، شهرک های صنعتی خراسان شمالی، عصر چوب زنجان، بازرگانی جواهری گنبد، کاله جوان، جیحون اگزوز آق قلا و موسسه صالحین ساری با یکدیگر مسابقه می دهند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.0nuk49n0e5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما