دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 7963
شفیعی خبر داد:

آغاز سومین دوره لیگ والیبال باشگاه‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت والیبال استان قم از آغاز سومین دوره رقابت‌های والیبال باشگاه‌ها با حضور شش تیم مدعی خبر داد.
آغاز سومین دوره لیگ والیبال باشگاه‌های قم
به گزارش قم نیوز، سیدروح الله شفیعی در حاشیه برگزاری دیدارهای هفته نخست از دوره جدید این مسابقات اظهار داشت: در آغاز لیگ والیبال باشگاه‌های قم سه مسابقه برگزار شد.

وی با اشاره به تاثیر مثبت برگزاری لیگ در توسعه این رشته ادامه داد: از سال ۱۳۸۹ که ایده برگزاری رقابت‌های لیگ این رشته ورزشی به ذهن دست‌اندرکاران پر تلاش هیئت والیبال استان قم رسید، به خوبی برای رشد و توسعه ورزش والیبال قم بهره‌برداری شده است.

دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: از همان دوره نخست استقبال بسیار خوبی از سوی تیم‌های باشگاهی والیبال قم برای حضور در این رقابت‌ها صورت گرفت و اکنون نیز سومین دوره این مسابقات با شرکت شش تیم مدعی در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: فصل جدید مسابقات لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم با حضور تیم‌های مدعی و انجام سه مسابقه در حالی آغاز شد که تیم‌های مدعی در گام نخست موفق به شکست حریفان خود شدند تا گام نخست برای قهمرانی را محکم بردارند.

شفیعی افزود: در نخستین مسابقه برگزار شده در این دوره از رقابت‌ها که در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم به انجام رسید، تیم والیبال شهربازی بوستان‌هاشمی قم به مصاف تیم والیبال پرده شیدا رفت که این دیدار به برتری بوستان‌هاشمی انجامید.

وی خاطرنشان کرد: والیبالیست‌های تیم شهربازی بوستان‌هاشمی قم در این مسابقه با نتیجه قاطع و در سه گیم متوالی حریف خود را از پیش رو بر داشت تا بهترین نتیجه در هفته نخست دوره جدید مسابقات لیگ والیبال باشگاه‌های قم را کسب کند.

دبیر هیئت والیبال استان قم بیان کرد: در دومین مسابقه هفته نخست لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم، تیم‌های والیبال آموزش و پرورش قم و شهر قنوات به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار نزدیک و نفس گیر به سود تیم آموزش و پرورش پایان یافت.

وی اضافه کرد: در این مسابقه دو تیم بازی بسیار زیبایی به نمایش گذاشتند که طی آن تلاش دو تیم به گیم پنجم کشیده شد و در نهایت این تیم والیبال آموزش و پرورش بود که با برتری در گیم پنجم موفق به کسب پیروزی در این دیدار شد.

دبیر هیئت والیبال استان قم عنوان کرد: سومین مسابقه هفته نخست مسابقات لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم بین تیم‌های والیبال شهید نظری و وحدت دو تیم از با سابقه‌های لیگ والیبال قم برگزار شد که این دیدار را تیم والیبال وحدت با حساب سه بر یک به سود خود به پایان برد.

وی اذعان داشت: ترکیبی از برترین‌های مسابقات لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم امسال در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.39urak9ywpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما