يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 28048
نماینده جامعه المصطفی در آلمان:

فارغ التحصیلان جامعه المصطفی سفیران انقلاب اسلامی در کشورشان هستند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده جامعه المصطفی در کشور آلمان گفت: دانش آموختگانی که در جامعه المصطفی تحصیل کرده به کشورهای خود باز می‌گردند مسئولیت‌های سنگینی را بر عهده می‌گیرند اقدامات و فعالیت‌های آن‌ها در کشورشان ریشه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم می کند.
فارغ التحصیلان جامعه المصطفی سفیران انقلاب اسلامی در کشورشان هستند
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام مهدی رجایی شنبه شب در دیدار با جمعی از اساتید جامعه المصطفی با آیت الله نوری همدانی با اشاره به فعالیت‌های جامعه المصطفی در جهان اظهار داشت: مجموعه جامعه المصطفی در این 29 ساله حرکات گسترده‌ای در نظام آموزشی انجام داد و در دوسال اخیر ارتقای فعالیت‌ها شروع شده است.
 
نماینده جامعه المصطفی در آلمان افزود: از شخصیت‌های بین المللی و طلاب و اساتید جامعه المصطفی نظرانجام شد و قصد داریم تا کاستی‌های موجود را جبران کنیم.
 
رجایی با تاکید بر اهمیت نشر اخلاق در میان اعضا و طلاب جامعه المصطفی بیان کرد: قصد داریم تا بعد تربیتی و تزکیه‌ای را تقویت کنیم و برنامه آموزشی و تربیتی را با تزکیه و اخلاق گسترش دهیم و طلاب جامعه المصطفی به توانمندی‌های علمی همراه بااخلاق و تربیت و برسند.
 
وی با تاکید بر اهمیت تربیت طلاب جامعه المصطفی عنوان کرد: طلاب و دانش آموختگانی که در جامعه المصطفی تحصیل کرده به کشورهای خود باز می‌گردند مسئولیت‌های سنگینی را بر عهده می‌گیرند که اقدامات و فعالیت‌های آن‌ها در کشورشان ریشه‌های انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند.
 
نماینده جامعه المصطفی در آلمان خاطر نشان کرد: امروزه مردم دنیا تشنه آرمان‌هایی از جمله عدالت‌طلبی شده‌اند و این مسئله بسترهای حضور نیروهای انقلابی در نقاط مختلف دنیا را ایجاد کرده است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcbwgb5.rhbwapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما