سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 28093
تولیت حرم حضرت معصومه(س):

حضور مرجعیت شیعه در عراق خاری در چشم دشمنان است

قم نيوز : قم نیوز: حضور مرجعیت شیعه در عراق خاری در چشم دشمنان است
حضور مرجعیت شیعه در عراق خاری در چشم دشمنان است
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین \'سید محمد سعیدی\' روز سه شنبه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین\'سیدعمار حکیم\'، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، درقم افزود: دشمن از قدیم سرمایه گذاری می کرد تا مرجعیت شیعه به مردم عراق نزدیک نشود،اما با تلاش های انجام شده،امروز نتایج آن به ثمر نشسته است،
 
باید نزدیکی مراجع و مردم تقویت گردد.
 
وی با اشاره به برگزاری همایش جهانی جریان های تکفیری در قم، خاطرنشان کرد: برگزاری این کنگره نشان داد که چه شیعه و چه سنی در مقابل جریان های تکفیری اتفاق نظر دارند.
 
* حضور میلیونی زائران در اربعین حسینی پیام اسلامی و انسانی دارد
 
رییس مجلس اعلای اسلامی عراق نیز در این دیدار گفت: حضور زائران ایرانی در اربعین حسینی به عنوان پشتیبانی ملت ایران از عتبات تلقی شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین \'سید عمار حکیم\' با اشاره به حضور 20 میلیون شیعه در اربعین حسینی در کربلای معلی افزود: این مسیر نباید یک مسیر صرف شیعی باشد، بلکه یک پیام اسلامی و انسانی است که باید ابعاد جهانی خود را بیابد.
 
وی خاطرنشان کرد: پس از رژیم صدام در اولین اربعین حسینی چهار میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند و از همان سال این مراسم مورد توجه قرار گرفت.
 
وی افزود: در زمان رژیم صدام نیز در اربعین حسینی با وجود تمام فشارها و ممانعت ها، مردم به صورت گسترده در این مراسم شرکت می کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین \'سید عمار حکیم\'، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق روز سه شنبه با سفر به استان قم با برخی مراجع تقلید دیدار می کند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcbfgb5.rhbw9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما