پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 28168
مدیر مدرسه اسلامی هنر:

طرح اولیه پرده‌نشین در مدرسه اسلامی هنر نوشته شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مدرسه اسلامی هنر با اشاره به اینکه از حضور فیلم‌سازان و استفاده از ظرفیت سینماگران در مدرسه اسلامی هنر بهره‌مند می‌شویم گفت: طرح اولیه فیلم پرده‌نشین در این مدرسه نوشته شده است.
طرح اولیه پرده‌نشین در مدرسه اسلامی هنر نوشته شد
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام سید محمدحسین نواب پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان سینمایی کشور با اشاره به اینکه مدرسه اسلامی هنر از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرده است اظهار کرد: در سال 86 در دیدار با رهبر معظم انقلاب گزارشی از فعالیت‌های این مدرسه به ایشان ارائه شد.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید بر فعالیت حوزه‌های علمیه بر حوزه نظری سینما داشته‌اند زیرا معتقد بودند پس از انقلاب در زمینه نظری سینما فعالیتی صورت نگرفته است.
 
مدیر مدرسه اسلامی هنر با اشاره به اینکه این مدرسه از سال 88 فعالیت خود را در زمینه نظری سینما آغاز کرد گفت: موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز کرد که در حال حاضر دو دوره دکتری با 21 نفر دانشجو، کارشناسی ارشد با پنج دوره برگزاری و 120 نفر دانشجو و دوره آموزش آزاد با 300 نفر دانشجو در هر ترم فعالیت می‌کند.
 
حجت‌الاسلام نواب تصریح کرد: کتابخانه مدرسه اسلامی هنر برای پژوهشگران عرصه سینما و هنر بسیار مفید است که پژوهشگران در حوزه نظری هنر از کتاب‌های این کتابخانه می‌توانند بهره‌مند شوند.
 
وی با اشاره به اینکه در مدرسه اسلامی هنر چهار دفتر هنری فعالیت می‌کنند گفت: دفاتر ادبیات، معماری، سینما و موسیقی در حال حاضر فعال هستند که این دفاتر هیچ‌گونه هزینه‌ای برای مدرسه ندارد.
 
مدیر مدرسه اسلامی هنر خاطرنشان کرد: یکی از گروه‌های فعال این مدرسه گروه فیلم‌نامه است که برای آغاز فعالیت این گروه آسیب‌شناسی‌های لازم صورت گرفت اما با این حال نتوانسته‌ایم ارتباط خوبی با سینماگران برقرار کنیم.
 
حجت‌الاسلام نواب با اشاره به اینکه سینمای دینی باید عینی باشد گفت: برای ارائه یک فیلم‌نامه خوب باید مطالعات دقیقی صورت گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه از حضور فیلم‌سازان و استفاده از ظرفیت سینماگران در مدرسه اسلامی هنر بهره‌مند می‌شویم گفت: طرح اولیه فیلم پرده‌نشین در این مدرسه نوشته شده است و شاهد بودیم این فیلم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcevz8w.jh8vpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما