شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : 28395
جانشین فرمانده نیروی انتظامی قم:

قم زیرساخت ترافیکی مناسبی ندارد

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرمانده نیروی انتظامی قم گفت: استان قم از نظر زیرساختی در بخش ترافیکی وضعیت مناسبی ندارد و زیرساخت‌های مورد نیاز هنوز تامین نشده است.
قم زیرساخت ترافیکی مناسبی ندارد
به گزارش قم نیوز، سرهنگ حمیدرضا اسدی ظهر امروز در نشست بررسی راهکارها برای پیشگیری از وقوع تصادف در کمربندی امام علی (ع) که در سالن جلسات معاونت پیشگیری اداره کل دادگستری استان قم برگزار شد، اظهار کرد: استان قم از نظر زیرساختی در بحث ترافیکی وضعیت مناسبی ندارد و این زیر ساخت‌ها هنوز تامین نشده است.
 
وی با بیان اینکه باید جلوی ضرر و زیان‌های ناشی از استاندارد نبودن زیر ساخت‌های ترافیکی در استان گرفته شود، تصریح کرد: هرچه بتوانیم جلوی ضرر را بگیریم کار بزرگی صورت گرفته است و بحث‌ها به تعامل بین دستگاهی ختم نمی‌شود.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: برای برطرف کردن این مشکلات گام‌های فراوانی برداشته و تعاملاتی مطرح شده است که مشکلات مباحث جاده‌ای برطرف شود.
 
وی اضافه کرد: اگر به بررسی مشکلات ترافیکی موشکافانه بپردازیم و آن را با سال گذشته مقایسه کنیم به مشکلات کمربندی امام علی (ع) برخورد کرده که نشان از نداشتن توانایی ما در کنترل ترافیک در 72 تن و کشش در جاده اصلی است.
 
اسدی جوزانی تصریح کرد: مسئولیت هوشمند‌سازی معابر داخل شهری با شهرداری و مسئولیت معابر برون شهری با راهداری است ولی هیچ نهادی مشکلات کمربندی امام علی (ع) را بر عهده نمی‌گیرد که در این زمینه باید کمیسیونی با حضور پلیس راه، شهرداری و پلیس راهور تشکیل شده تا برای برطرف کردن این مشکلات راه حلی مناسب اندیشیده شود.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: مسیرهای عبوری داخل شهری پاسخگوی ترافیک نیست که برای برطرف کردن این مشکل باید تا زمان احداث کمربندی جدید، مدیریتی مناسب صورت بگیرد و تحقق این امر با هوشمندسازی این مسیر امکان پذیر است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgnw9x.ak97y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما