شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : 28396
فرماندار قم خبر داد

احداث کمربندی جدید قم در مدت زمان بیش از 2 سال

قم نيوز : قم نیوز:فرماندار قم گفت: در صورتی که بودجه و پیمانکار برای ساخت کمربندی جدید در قم حاضر باشد این پروژه بیشتر از دو سال طول می‌کشد.
احداث کمربندی جدید قم در مدت زمان بیش از 2 سال
به گزارش قم نیوز ، رضا سیار بعد از ظهر امروز در نشست بررسی راهکارها برای پیشگیری از وقوع تصادف در کمربندی امام علی(ع) که در سالن جلسات معاونت پیشگیری اداره‌کل دادگستری استان قم برگزار شد، اظهار کرد: برای تغییر مدیریتی کمربندی امام علی (ع) باید آمادگی‌هایی صورت بگیرد که این آمادگی‌ها در حال حاضر وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه باید مشکلات کمربندی امام علی(ع) به صورت جدی مورد بررسی قرار بگیرد، تصریح کرد: محور قم ـ گرمسار که به بهره‌برداری برسد بار ترافیکی کمربندی امام علی(ع) افزایش پیدا می‌کند و بین میدان 72 تن و تقاطع قم ـ کاشان مشکلاتی به وجود خواهد آمد.
 
فرماندار قم تصریح کرد: پس از بازگشایی محور قم ـ گرمسار، نمی‌توان از عبور وسایل نقلیه سنگین به این محور جلوگیری کرد که در این زمینه باید مدیریت جدی توسط اداره‌کل راه و شهرسازی صورت بگیرد تا زمانی که کمربندی جدید ساخته شود.
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر شهر به رینگ داخلی به شدت نیازمند است و باید حداقل شرایط ایمنی را در ورودی کمربندی امام علی (ع) رعایت کند.
 
سیار با بیان اینکه کار کارشناسی با کار مدیریتی دو مقوله جدا از هم هستند تصریح کرد: کار کارشناسی برای مدیریت و برطرف کردن مشکلات کمربندی امام علی‌(ع) باید به درستی انجام شود تا بتوانیم تصمیم درستی در این زمینه بگیریم.
 
وی، مدت زمان ساخت کمربندی جدید را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در صورتی که بودجه لازم و پیمانکار برای ساخت کمربندی جدید آماده باشد، حداقل دو سال ساخت آن طول می‌کشد که باید در این مدت کمیته کارشناسی تشکیل و اقدامات ایمن‌سازی کمربندی امام علی(ع) انجام و کمیته‌ای دیگر به عنوان کمیته ناظر بر فعالیت‌ها تشکیل شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdch-xni.23n6wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما