چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : 28496
آیت‌الله مکارم شیرازی:

مستکبران با تمام قدرت برای به‌فساد کشاندن جهان به میدان آمده‌‌اند

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان گفت: مستکبران با تمام قدرت برای به‌فساد کشاندن جهان به میدان آمده‌‌اند.
مستکبران با تمام قدرت برای به‌فساد کشاندن جهان به میدان آمده‌‌اند
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی ظهر امروز در یازدهمین اجلاس سالانه مؤسسان و مدیران مدارس علمیه خواهران سراسر کشور در مدرسه امام کاظم(ع)، اقدام موهن نشریه فرانسوی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: پس از اقدام موهن نشریه فرانسوی، پاپ اعلام موضع‌گیری کرد و گفت: "نباید به مقدسات دیگران توهین شود"، اما نخست‌وزیر انگلیس سخن پاپ را رد کرده است و می‌گوید: "ما می‌خواهیم توهین کنیم".
 
استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه این رفتار غربی‌ها به‌منزله آسیب رساندن و توهین به بیش از یک میلیارد مسلمان است، عنوان کرد: وقتی که از آنها می‌پرسیم: "چرا به پیامبر اسلام توهین کردید؟" می‌گویند: "این آزادی بیان است".
 
مرجع تقلید شیعیان در ادامه اظهار داشت: آنچه از سوی غربی‌ها به‌عنوان آزادی زن عنوان می‌شود، تفسیری غلط است و شبیه همان تعریفشان از آزادی‌ بیان است.
 
وی با ابراز خرسندی از گسترش و توسعه دادن مدارس علمیه خواهران عنوان کرد: امیدواریم به‌زودی در نقاط مختلفی از خارج کشور هم، حوزه‌های علمیه پربار تأسیس و فعال شود.
 
آیت‌الله مکارم شیرازی برخی مسائل سیاسی را از جلوه‌های تهاجم فرهنگی برشمرد که از تهدیدات جامعه است و افزود: غربی‌ها سلطه بر کشور‌ها را وابسته به فاسد شدن آن کشور‌ها می‌دانند از همین رو با تمام قدرت به میدان آمده‌اند تا جهان را به فساد بکشانند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdciq5ar.t1av32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما