سه شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 2855
در رقابت‌ 6 تیم در هفته ششم؛

قم میزبان لیگ تیراندازی دسته اول کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت تیراندازی قم برگزار می‌شود.
قم میزبان لیگ تیراندازی دسته اول کشور شد
به گزارش قم نیوز، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار داشت: رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور با حضور ۶ تیم به انجام می‌رسد و قرار است این هفته به میزبانی قم پیگیری شود.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور در حالی با حضور تیم‌های مدعی در قم پیگیری می‌شود که تیم‌های شرکت‌کننده برای کسب جواز صعود به لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم با بیان اینکه دیدارهای گروه لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور به مدت یک روز در قم برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات با شرکت ۶ تیم از صبح روز جمعه دوم دی ماه آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم میزبان مسابقات هفته ششم از رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور است، ضمن اینکه تیم‌های شرکت کننده صبح روز پنجشنبه وارد قم می‌شوند و تمرینات خود را نیز پیش از مسابقات در سالن تیراندزای شهید زین الدین برگزار می‌کنند.

متقیان‌ن‍ژاد با بیان اینکه تیم هیئت تیراندازی قم با ترکیبی از تیراندازان بومی در مسابقات این فصل حضور دارد، ابراز داشت: رقابت‌های لیگ در حالی در قم برگزار می‌شود که طی آن تیم مردان هیئت تیراندازی استان قم در کنار تیم‌های هیئت بوشهر، هیئت سیستان و بلوچستان، هیئت زنجان، هیئت گلستان، هیئت گیلان و حفاری اهواز برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت این رقابت‌ها و وضعیت تیم هیئت تیراندازی قم در جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، تصریح کرد: برای اعضا و کادر فنی تیم هیئت قم رقابت‌های این هفته بسیار مهم و سرنوشت ساز است و امیدواریم بتوانیم با نتایج خوبی که این هفته کسب می‌کنیم به مکان‌های بالای جدول رده بندی لیگ راه یابیم.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم در ادامه به مسابقات لیگ دسته اول بانوان کشور اشاره کرد و افزود: در این مسابقات نیز تیم‌های هیئت قم، هیئت گیلان، هیئت خراسان شمالی، هیئت تیراندازی فارس، هیئت گلستان، مقاومت اصفهان، هیئت چهارمحال و بختیاری، هیئت قزوین، هیئت کرمان، دانشگاه علوم انتظامی و حضور داشتند که تیم قم به دلیل مشکلات مالی از ادامه رقابت‌ها انصراف داد.

وی افزود: تیم‌های تیراندازی بانوان هیئت تیراندازی قم، هیئت گیلان، هیئت خراسان شمالی، هیئت تیراندازی فارس، هیئت گلستان و مقاومت اصفهان در گروه نخست جای گرفته‌ بودند و به شکل دوره‌ای مسابقه دادند که تیم قم دیگر در این رقابت‌ها حضور ندارد.

متقیان ن‍ژاد عنوان داشت:‌همچنین در گروه دوم مرحله گروهی نیز تیم‌های تیراندازی بانوان هیئت چهارمحال و بختیاری، هیئت قزوین، هیئت کرمان، دانشگاه علوم انتظامی و ایلام حضور دارند و دیدارهای آنها نیز به شکل دوره‌ای انجام می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.sb5urhbwsiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما