پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : 28639
معاون اداره میراث فرهنگی قم:

۷۰ هزار نقشه و بروشور برای معرفی مسجد جمکران در قم چاپ و توزیع شد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی قم گفت: در راستای اطلاع‌رسانی دقیق به زائران در ایام نوروز ۷۰ هزار بروشور و نقشه برای معرفی مسجد مقدس جمکران چاپ و در میان زائران توزیع شد.
۷۰ هزار نقشه و بروشور برای معرفی مسجد جمکران در قم چاپ و توزیع شد
به گزارش قم نیوز، مهدی حسین‌نژاد با اشاره به اقدامات اداره‌کل میراث فرهنگی استان قم در جریان سفرهای نوروزی اظهار داشت: در راستای اطلاع‌رسانی دقیق به زائران در این مدت ۷۰ هزار بروشور و نقشه برای معرفی مسجد مقدس جمکران چاپ و در میان زائران توزیع شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: ۴۰ هزار نقشه استان و شهر قم هم برای راهنمایی مسافران نوروزی چاپ و توسط نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر استان قم در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری استان قم هم ۵۰ هزار بروشور که حاوی توضیحاتی از اماکن مذهبی، تاریخی، گردشگری و اقامتی در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است.

حسین‌نژاد افزود: در راستای اطلاع‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی ۱۲۰ بنر برای اطلاع‌رسانی ستاد اسکان در سطح شهر نصب شد. ۱۵ دفتر راهنمایی برای اسکان مسافرین هم در تاسیسات اقامتی و اماکن اسکان موقت ایجاد شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به تقارن روزهای آغازین بهار امسال و ایام فاطمیه گفت: به همین خاطر تلاش کردیم در ۴۸ بنر خوش‌آمدگویی که در مبادی ورودی شهر و نقاط تردد زائران توسط اداره‌کل میراث فرهنگی قم نصب شده، محتوای فاطمی دیده شود.

وی با اشاره به نصب ۲۱ بنر در سطح شهر برای معرفی جاذبه‌های گردشگری تصریح کرد: در طول روزهای نوروز از زائران و گردشگران در هفت مکان تاریخی شهر قم استقبال می‌شود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdchw-ni.23n6xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما