دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : 28747
مدیرعامل بانک صنعت و معدن خبر داد

ایجاد 22 طرح با تامین سرمایه 620 میلیون دلاری

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل بانک صنعت و معدن از ایجاد 22 طرح با تامین سرمایه 620 میلیون دلاری و ایجاد 2 هزار و 600 فرصت شغلی تا پایان سال خبر داد.
ایجاد 22 طرح با تامین سرمایه 620 میلیون دلاری
به گزارش قم نیوز ، علی‌اشرف‌ افخمی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سه پروژه صنعتی استان قم که در کارخانه عطرین نخ برگزار شد، با بیان اینکه در سال‌های اخیر این بانک در تامین مالی واحدهای صنعتی نقش موثری داشته است، اظهار کرد: واحدهای سیمان، کاشی، نساجی، پتروشیمی و دیگر موارد صنعتی مورد توجه قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه 36 طرح در 9 ماه گذشته با حمایت‌های این بانک به بهره‌برداری رسیده است، افزود: 5 هزار شغل مستقیم با 800 میلیون دلار ارز سرمایه‌گذاری شده، ایجاد کرده‌ایم و تا پایان سال 22 طرح با 620 میلیون دلار سرمایه‌گذاری و 2 هزار و 600 فرصت شغلی دیگر به بهره برداری خواهد رسید.
 
افخمی خاطرنشان کرد: خط اعتباری چین که معضلاتی برای ایران اسلامی به وجود آورده بود با تدابیر مسئولان برطرف و گشایش اعتبار هفت طرح فولادی با هزینه‌ای بالغ بر 1.7 میلیارد یورو انجام شد.
 
وی با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مورد حمایت قرار داده می‌شوند، گفت: گشایش اعتبار 1.8 میلیارد دلاری خط قطار سریع‌السیر راه آهن تهران ـ قم ـ اصفهان با سرعتی نزدیک به 250 تا 300 کیلومتر به زودی انجام خواهد شد این راه‌آهن نقش موثری در بخش‌های مختلف کشور خواهد داشت.
 
افخمی با بیان اینکه بانک عامل سرمایه‌گذاری نیروگاه 500 مگاواتی قم بانک صنعت و معدن است، افزود: این بانک جزء معدود بانک‌هایی است که برای سرمایه‌گذاری در نیروگاه‌ها توانسته سهمیه‌ای از صندوق توسعه ملی دریافت کند و تاکنون نیز بخشی از آنها به نتیجه رسیده است.
 
مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به فعالیت‌های زیرساختی این بانک در توسعه بنادر و راه آهن متذکر شد: برخی پروژه‌هایی که در استان قم در حال بهره‌برداری است توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی می‌شود.
 
وی از تامین مالی واحد صنعتی تاراریس آریا خبر داد و تصریح کرد: بعد از انجام مطالعات و بررسی‌ها اقدامات لازم انجام خواهد شد.
 
افخمی تاکید کرد: سیاست‌های این بانک در زمینه اقتصاد مقاومتی حمایت از واحدهای تولید به ویژه واحدهای کوچک و متوسط است، همچنین برای خروج از رکود باید گام‌های موثری برداریم و در این زمینه بانک صنعت و معدن در خدمت سرمایه‌گذاران است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdchqqni.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما