?>?> وزارت تعاون در زمینه پوشش بیمه‌ای موفق عمل کرده است | قم نیوز
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 28811
قائم مقام وزیر تعاون:

وزارت تعاون در زمینه پوشش بیمه‌ای موفق عمل کرده است

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در چند ماه گذشته پوشش بیمه‌ای خوبی داشتیم که بخش عمده اجرای طرح سلامت بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.
وزارت تعاون در زمینه پوشش بیمه‌ای موفق عمل کرده است
به گزارش قم نیوز ، سید ابوالحسن فیروزآبادی شامگاه چهارشنبه در جمع تشکل‌های کارگری استان قم که در سالن اجتماعات سازمان آب و فاضلاب این استان برگزار شد با اشاره به افزایش مشترکان اپوتراتور رایتل در ایران اظهار داشت: از زمان تحویل گرفتن دولت تا کنون افراد زیادی به اپراتور رایتل پیوسته‌اند در آغاز کار 300 هزار مشترک وجود داشت که امروز به سه میلیون نفر رسیده و بر اساس پیش بینی‌ها تا پایان سال به ده میلیون نفر می‌رسد.
 
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فعالیت‌های این وزارت خانه افزود: بزرگ‌ترین طرح‌های کشور به ویژه در زمینه ساخت پالایشگاه، ریل راه آهن و توسعه شبکه‌های مخابراتی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود که در رفاه کارگزان کشور موثر است.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های دولت در زمینه بیمه تامین اجتماعی افزود: در چند ماه گذشته پوشش بیمه‌ای خوبی داشتیم که بخش عمده اجرای طرح سلامت بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.
 
فیروزآبادی تصریح کرد: در دولت فعلی بر خلاف دولت قبل همه مدیران از بدنه وزارتخانه انتخاب شده‌اند و از سایر دستگاه‌ها مدیری انتخاب شده نداریم.
 
قائم مقاوم وزیر تعاون با اشاره به پیشرفت عزت شیعه در جهان عنوان کرد: از برکات مهم انقلاب شکوه‌مند اسلامی عزت بخشیدن به شیعه است بنابراین ما وظیفه داریم که در این جهان متحول پاسخگوی سئوالات جوانان باشیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjvoe8.uqeovzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما