پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : 28826
معاون استاندار قم:

جاده قم- گرمسار با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون استاندار قم گفت: پروژه جاده قم- گرمسار و ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
جاده قم- گرمسار با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز ، سید حسن رضوی عصر امروز در نهمین جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای افتتاح پروژه‌ها در استان قم روزهایی را در نظر می‌گیریم و امروز تعدادی از پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر با حضور وزیر کشور به افتتاح می‌رسد.
 
معاون اشتغال و برنامه ریزی استاندار قم افزود: این 207 پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی، صنعت، معدن، ورزشی، فرهنگی و گردشگری است که مجموعاً 1358 میلیارد تومان برای آن‌ها هزینه شده است.
 
وی با اشاره به اینکه پروژه جاده قم- گرمسار و ضلع شرقی حرم نیز با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود گفت: از روز بیستم بهمن ماه سال جاری 2ران قطار از قم به مشهد با ظرفیت 2 هزار و 200 نفر راه‌اندازی می‌شود.
 
رضوی با بیان اینکه در سال 92 ما 126 میلیارد تومان بودجه در بخش تملکات و دارایی در استان قم در اختیار داشتیم که 28 درصد آن تخصیص یافته است، افزود: در سال 93 با اینکه این عدد کمتر از سال قبل و معادل 82 میلیارد و 500 میلیون شده است در طی نه ماه نسبت به سال قبل عملکرد بهتری داشته‌ایم.
 
معاون اشتغال و برنامه ریزی استاندار قم با بیان اینکه به جز پروژه‌های ملی 60 میلیارد تومان نسبت به سال قبل بودجه بیشتری دریافت کرده‌ایم، گفت: در بحث آب قم 25 میلیارد را سال قبل و امسال 10 میلیارد تومان دریافت کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم امسال سد کوچری را افتتاح کنیم.
 
وی با اشاره به مشکلات خشکسالی، بافت‌های فرسوده و حوادث افزود: در این بخش برای ررسیدن به راه حل مشکلات بودجه هستیم.
 
رضوی با بیان اینکه 9 میلیارد تومان کسری بودجه در قم وجود دارد، افزود: در سال 93 مشکلات مالی زیادی داشتیم و به سختی امور را گذراندیم و در سال 94 نیز باید در هزینه‌های خود مدیریت داشته باشیم.
 
معاون اشتغال و برنامه ریزی استاندار قم افزود: مباحثی که در ماه‌های قبل توسط دولت بررسی شده به نتایج خوبی رسیده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfvcd0.w6dc0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما