شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : 28872
استاندار قم:

آزادراه قم- گرمسار به یک محور استراتژیک تبدیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: آزادراه قم- گرمسار در آیندهٔ نزدیک به یک محور استراتژیک کشور تبدیل می‌شود.
آزادراه قم- گرمسار به یک محور استراتژیک تبدیل می‌شود
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام محمدصادق صالحی منش صبح امروز از بخش‌های مختلف پروژهٔ حرم تا حرم بازدید کرد و ضمن اطلاع از روند آماده سازی محور قم- گرمسار، در جلسهٔ بررسی شرایط این آزادراه که با حضور مشاور وزیر و پیمانکار در چرم شهر برگزار شد، حضور یافت.
 
استاندار قم در این جلسه با اشاره به حدیثی از پیامبر اعظم (ص)، بر لزوم انجام دقیق و برنامه ریزی کار‌ها بر اساس سیره رسول اکرم (ص) تاکید کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین صالحی‌منش سعی دشمنان برای تضعیف جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: دشمن برای حصول این هدف نقطه ضعف‌ها و مشکلات کشور را بزرگ نمایش داده و توفیقات را نادیده می‌گیرد.
 
نماینده عالی دولت در استان قم با بیان اینکه همهٔ نهاد‌ها با همدلی و وحدت در راستای توسعه و تعالی کشور تلاش می‌کنند، نقش قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران را در پیشبرد پروژه‌های عظیم عمرانی بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: این قرارگاه با مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی توانسته است گام‌های بلندی را در توسعهٔ میهن اسلامی بردارد.
 
وی با اشاره به حجم بالای بروز تصادفات در محور جدید الاحداث قم- گرمسار، وقوع این حوادث را ناشی از عدم توجه به رعایت اصول ایمنی پروژه در گذشته دانست و افزود: به همین سبب در دولت یازدهم این مسیر از دسترس هموطنان خارج شد تا بتوانیم آن را اصلاح کنیم.
 
استاندار قم تبدیل این جاده به آزادراه را اقدامی ارزشمند و بر اساس آینده نگری دانست و تصریح کرد: این آزادراه به همت مسئولان سه استان قم، تهران و سمنان به زودی آمادهٔ بهره برداری می‌شود.
 
نماینده عالی دولت در استان قم با بیان اینکه بهره برداری از آزادراه قم- گرمسار سبب اتصال شهرهای جنوبی به شمالی می‌شود افزود: این آزادراه در آیندهٔ نزدیک به یک محور استراتژیک برای کشور تبدیل می‌شود و از ورودی بخش قابل توجهی از ترافیک به شهر تهران نیز جلوگیری می‌کند.
 
در ابتدای این جلسه پیمانکار پروژه گزارشی از آخرین اقدامات آماده سازی این طرح از جمله ایمن سازی راه‌ها، روند نصب ‌گاردریل‌ها، محل استقرار پلیس راه و عوارضی ارائه داد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgx79x.ak97u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما