چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : 9525
معاون امور عمراني استانداري قم:

پروژه آزادراه قم گرمسار، ۵۰ درصد پيشرفت فیزیکی دارد

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور عمراني استانداري بهمراه مدير كل راه و شهرسازي استان از چند پروژه مهر ماندگار بخش راه استان قم بازديد كرد.
پروژه آزادراه قم گرمسار، ۵۰ درصد پيشرفت فیزیکی دارد
به گزارش قم نیوز، در اين بازديد مهندس جواد دلاوري با ابراز خرسندي از روند پيشرفت پروژه آزاد راه قم گرمسار اظهار داشت: از كل ۱۵۳ كيلومتر طول آزادراه كه قسمتي از آزادراه بزرگ حرم تا حرم است، ۷۳ كيلومتر در حوزه راههاي استان قم قرار دارد كه حدود ۵۰ درصد پيشرفت فيزيكي با احتساب جاده موجود دارد.

وي افزود: اين آزادراه در ۶ خط رفت و برگشت با عرض هر باند ۱۷ متر و جزيره به عرض متوسط ۲۰ متر در حال احداث است.

دلاوری بيان داشت: اميدواريم با جديت پيمانكاران پروژه عمليات اجرايي در موعد مقرر به پايان برسد و در اوايل سال ۹۲ شاهد بهره برداري از اين پروژه مهم و حياتي باشيم.

معاون امور عمراني استاندار در خصوص بهسازي و مقاوم سازي پل نعلبندان در آزاد راه قم- تهران اظهار داشت: مقاوم سازي اين پل كه يكي از ابنيه هاي مهم و استراتژيك در محل تقاطع آزاده راه قم تهران يا جاده قديم قم تهران مي باشد و بار ترافيكي شديدي را متحمل مي شود از اواخر سال ۹۰ آغاز شده و تا پايان سال جاري به اتمام خواهد رسيد.

دلاوری، يكي از ويژگيهاي اين پروژه را اجرا و مقاوم سازي پروژه بدون قطع ترافيك و انسداد در اين مقطع عنوان داشت و افزود: بهسازي اين پل يكي از مهمترين پروژه هاي پدافند غير عامل كشور است و با اعتبار ۳۰ ميليارد ريال با جديت در حال انجام است.

وی؛ همچنين در بازديد از روند احداث و بهسازي ۸ جاده روستايي گفت: پروژه راههاي روستايي استان با روند مناسبي در حال احداث است.

معاون امور عمراني استاندار، افزود: با اتمام اين پروژه ها تا دهه فجر امسال ۴۰ كيلومتر راه با مشخصات جاده دو طرفه به مجموعه راههاي استان افزوده خواهد شد.

دلاوری، در پايان از تكميل سه راهي خرمشهر تا پايان سال جاري خبر داد و گفت: با تأمين اعتبار صورت گرفته عمليات روكش آسفالت، تأمين روشنايي در سه راهي خرمشهر بزودي آغاز خواهد شد.

انتهاي پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcc.iqoa2bqppla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما