قم نيوز : قم نیوز امیرآبادی در مراسم اختتامیه دوازاهمین دوره مسابقات سراسری حفظ قرآن کریم خواستار تصویب قوانین جهت ارائه تسهیلات به حافظان نهج البلاغه شد.
اميرآبادي خواستار شد: تصویب اعطای تسهیلات ویژه به حافظان نهج البلاغه در مجلس
به گزارش پايگاه اطلاع رساني اميرآبادي،نماينده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری حفظ قرآن برگزیدگان شعب موسسه قرآن و نهج البلاغه با اشاره به اینکه قرآن، کتاب راهنمای بشریت است، تصریح کرد: نظام سلطه و در رأس آن استکبار جهانی برخورد و دشمنی با قرآن و نهج البلاغه را در دستور کار خودی قرار داده است.

وی ادامه داد: در دنیای امروز تمام استکبار به ویژه صهیونیست ها دور هم تجمع کردند و هزینه می کنند تا این چراغ را خاموش کنند اما نمی دانند با کاری که می کنند باعث توجه جهانیان به قرآن و پیامبر اسلام(ص) می شود.

امیرآبادی تاکید کرد: ما حرف های زیادی برای گفتن داریم، اما یکی ازمشکلات اساسی ما این است که در برنامه ریزی ها به این مساله کمتر توجه می کنیم.

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی با اشاره به نقشه های دشمنان علیه فرهنگ اسلامی،تصریح کرد: ماباید توجه کنیم دشمن برای مسایل فرهنگی برنامه ریزی کرده است، ما باید زمینه را برای تربیت حافظان قرآن و نهج البلاغه آماده کنیم.

وی خواستار تصویب قوانین جهت ارائه تسهیلات به حافظان نهج البلاغه شد و اظهار داشت: همانطور که حافظان قرآن کریم از تسهیلات خاصی بهره می برند، باید قوانینی در مجلس تصویب شود تا حافظان نهج البلاغه نیز از برخی تسهیلات و مزایا در کشور بهره مند شوند.

عضو فراکسیون کریمه اهل بیت(س) افزود: ما اعلام آمادگی می کنیم تا در فراکسیون کریمه اهل بیت(س) این طرح را بررسی کنیم تا مزایایی جهت حافظان نهج البلاغه اخصاص داده شود.

وی با انتقاد از بودجه های کلان برخی رشته های ورزشی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی درصدد است تا تحقیق و تفحص کند پول هایی که در اختیار استقلال و پرسپولیس قرار می گیرد از کجا می آید، چرا که اگر اعتبار کم است باید برای همه عرصه ها اینگونه باشد.

امیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ما امروز در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم، خاطرنشان کرد: نقشه شوم فرهنگی دشمن با حضور حافظان قرآن کریم نقش برآب شد و دشمن امروز به سراغ جنگ اقتصادی رفته است که سخت تر از سایر جنگ هاست.

وی تاکید کرد: دشمنان می ترسند کشوری مستقل با حکومت شیعی در تولید علم و پیشرفت در رتبه بالایی قرار بگیرد و آنها نمی خواهند کشور شیعی ایران در کنار سایر ابرقدرت ها قرار بگیرد چرا که این امر باعث استقلال طلبی کشورهای تحت سلطه آنان می شود و ایران را الگوی خود قرار می دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: ما همه خطرات و سختی ها را به جان خریدیم تا استقلال داشته باشیم و با الگوگیری از مکتب اهل بیت(ع) این راه را ادامه می دهیم و مردم نیز این را از مسئولان مطالبه می کنند.

امیرآبادی در پایان عنوان کرد: میزان برای ما مقام معظم رهبری است، ایشان اطلاع کافی از شرایط دنیا و کشور دارند و ما گوش به فرمان ایشان هستیم.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdca.enok49nmu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما