دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 29037
مدیرکل اوقاف قم:

طرح خیمه‌های معرفت پذیرای زائران نوروزی در بقاع‌متبرکه قم است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم با اشاره به اعزام مبلغ در بقاع متبرکه کشور گفت: برنامه سازمان اوقاف در عید نوروز اعزام مبلغ به بقاع متبرکه و برپایی خیمه‌های معرفت در امامزاده‌ها جهت پذیرایی فرهنگی از مسافران و زائران نوروزی است.
طرح خیمه‌های معرفت پذیرای زائران نوروزی در بقاع‌متبرکه قم است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی‌مقدم پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی، اظهار داشت: شما همواره به وقف و احیای آن و بقاع متبرکه امام‌زاده‌ها عنایت داشتید و در سفرهای خویش سازمان اوقاف از عنایت‌های شما بهره‌مند شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم با اشاره به اقدامات اداره اوقاف در عید نوروز افزود: مجموعه سازمان اوقاف برای ایام نوروز برنامه آرامش بهاری را در بخش امامزادگان سطح کشور دنبال می‌کند.

حسینی‌مقدم با اشاره به اعزام مبلغ در بقاع متبرکه کشور بیان کرد: یکی از برنامه‌های سازمان اوقاف در عید نوروز اعزام مبلغ در سطح بقاع متبرکه و برپایی خیمه‌های معرفت در امام‌زاده‌ها جهت پذیرایی فرهنگی از مسافران و زائران نوروزی است.

وی افزود: از شما تقاضا داریم تا در یکی از برنامه‌های نمادین مجموعه ما در ایام قبل از نوروز بازدید کنید و با حضور خویش از ضریح موسی مبرقع (ع) و امام‌زاده چهل اختران پرده‌برداری انجام شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم بیان کرد: موقوفات و امامزادگان دو امانت مهمی است که مربوط به اهل بیت (ع) هستند و همواره به عنایت و حمایت مراجع و علما نیازمند است.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdca0wnu.49noe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما