دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 29043
منبع : روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان قم
مدیر کل آموزش فني و حرفه اي قم :

توزیع کارت چهارمین دوره آزمون ادواری سال 1393 آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: توزیع کارت چهارمین دوره آزمون ادواری سال 1393 از ساعت 8 صبح امروز دوشنبه مورخ 27/11/1393 همزمان با سراسر کشور در قم آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 29/11/1393 ادامه می یابد.
توزیع کارت چهارمین دوره آزمون ادواری سال  1393 آغاز شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان قم، دکتر احمد عطارنیا، با اعلام اين خبر اظهار داشت:۳۰۲ نفر در چهارمین دوره آزمون ادواری سال ۱۳۹۳ که مورخ یک اسفند ماه سال جاری برگزار می شود ثبت نام كرده اند كه از اين تعداد ۲۲۱ نفر مرد و ۸۱ نفر زن هستند و تمهيدات لازم براي شركت اين متقاضيان در آزمون فراهم شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه استان افزود: مرحله كتبي چهارمین دوره آزمون ادواری سال ۱۳۹۳ به صورت هماهنگ كشوري در ۴۱ حرفه، و همچنین در ۲۴ حرفه همسان در قم مورخ یک اسفند ماه سال جاری برگزار مي شود.

عطار نیا  با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره ۵۰ از ۱۰۰ مجاز خواهند بود در آزمون های عملی شرکت نمایند.

وی افزود: داوطلبان شرکت در این آزمون ها می توانند از تاریخ ۲۷/۱۱/۹۳ تا تاریخ ۲۹/۱۱/۹۳ با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

عطارنیا بیان داشت: دواطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی می توانند براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش استان براي شركت در آزمون عملي به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdchxvni.23nwkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما