قم نيوز : قم نیوز:نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص بیمه بافندگان قالی به وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تذکر کتبی داد.
تذکر کتبی نماینده مردم قم در خصوص بیمه قالی بافان به ربیعی وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم قم،احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی در تذکری کتبی به وزیر تعاون و کار ورفاه اجتماعی که توسط بذر باش در نشست علنی به مسئولان اجرایی کشور خوانده شد خواهان رسیدگی و پیگیری مشکلات بیمه بافندگان فرش و شاغلان حوزه صنایع دستی شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درچند روز اخیر واحد های تامین اجتماعی در استان قم ، اقدام به قطع بیمه قالیبافان و بافندگان فرش نموده اند و در حالی که قانون صرفا حجم تولید فرش و قالی را مبنا تعیین کرده است و ضروری است تجدید نظر مقتضی بعمل آید و حقوق بیمه شوندگان که از اقشار آسیب پذیر می باشند تضییع نگردد.

وی افزود : من طی ملاقات های مردمی که در حوزه انتخابیه خود داشتم مراجعات زیادی از بافندگان فرش درخواست رسیدگی به این موضوع داشتند از وزیر محترم درخواست دارم تجدید نظر لازم در روش های تامین اجتماعی برخی از واحد های سازمان اجتماعی استان قم و آذربایجان شرقی در این زمینه داشته باشند .

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcb0gb5.rhb9spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما