چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 29068
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم

راه اندازی فرودگاه سبب توسعه گردشگری قم می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه در قم به توسعه زیر ساخت های گردشگری نیاز جدی داریم گفت: راه اندازی فرودگاه می تواند به توسعه گردشگری قم و حتی کشور کمک کند.
راه اندازی فرودگاه سبب توسعه گردشگری قم می شود
به گزارش قم نیوز به نقل از  روابط عمومی فرودگاه بین المللی قم،عیسی رضایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم نیز در حاشیه بازدید و نشست مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی کشوروهیئت همراه و جمعی از مسئولان استان با مدیران فرودگاه قم طی سخنانی با اشاره به زائر پذیر بودن قم اظهار داشت: بسیاری از کشورهای منطقه از طریق هوایی به قم می ایند که ما می توانیم درصد بسیاری از این مسافرین را جذب کنیم.

وی با بیان اینکه در قم به توسعه زیر ساخت های گردشگری نیاز جدی داریم گفت: راه اندازی فرودگاه می تواند به توسعه گردشگری قم و حتی کشور کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم تصریح کرد: برخی از شهرها نیز در اطراف قم وجود دارند که به دلیل نزدیکی تمایل دارند سفرهایشان از قم باشد.

وی با بیان اینکه هیات دولت در سال ۸۸ تعدادی منطقه را به عنوان منطقه گردشگری اعلام کرد که طرلاب نیز از نمونه آن بود افزود: در ابتدا در فاز یک سه هزار هکتار مصوب شد که بعدها به ۳۰۰ هکتار در کار گروه رسیده است.

رضایی تصریح کرد: امیدواریم با کمک مسئولین پروژه به بهره برداری برسد و با بهره برداری از این پروژه شاهد تحولی در توسعه استان به خصوص در بخش گردشگری خواهیم بود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcev78w.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما