جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : 29113
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه:

اقتصاد مقاومتی سبب کاهش آثار تحریم می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ما باید به دنبال کم کردن اثرات تحریم‌ها باشیم که این امر فقط با اقتصاد مقاومتی ممکن است.
اقتصاد مقاومتی سبب کاهش آثار تحریم می‌شود
به گزارش قم نیوز، سردار یدالله جوانی پیش از ظهر امروز در همایش ائمه جماعات، فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیح استان قم که در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به نقشه های دشمن اظهار کرد: برخی از جوانان تحت تاثیر القائات شبکه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای هستند و دشمن سرمایه گذاری سنگینی کرده است تا جوانان را از انقلاب و روحانیت دور کند. مسجد سنگر است و ائمه جماعات باید با سخنان خود مردم را جذب مساجد کنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، ایران پیش از انقلاب را یک جامعه طاغوتی دانست و افزود: پس از ۱۴۰۰ سال پرچم اسلام به دست یک فقیه افتاد و مبارزه جدی با استکبار آغاز شد، طاغوت ایران با پیروزی انقلاب ساقط شد، اما پس از آن مبارزه با طاغوت بزرگ، آمریکا آغاز شد.

وی تصریح کرد: ما امروزه در عرصه های مختلف درگیر هستیم، دشمن در منطقه بحران هایی ایجاد می کند که هدف این بحران ها ما هستیم و دشمنان ما در عرصه های مختلف در حال برنامه ریزی بر ضد ما هستند.

جوانی با اشاره به انرژی هسته ای گفت: چندی پیش در یکی از دانشگاه‌های کشور این بحث مطرح شده بود که انرژی هسته ای برای کشور فایده‌ای ندارد، در حالی که اگر انرژی هسته ای برای کشور مفید نبود، دشمن این همه فشار را به ما وارد نمی‌کرد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، دستاوردهای انقلاب اسلامی را متعدد دانست و افزود: انقلاب در حوزه داخلی و ملی منجر به شکل دهی به یک نظام دینی با محوریت ولایت فقیه به جای حکومت طاغوتی شد. امروزه در اقصی نقاط جهان افرادی پیدا شدند که نگاهشان به محور ولایت فقیه است. سید حسن نصرالله با آن جایگاه والا در جهان عرب به صراحت اعلام می کند که من به رابطه با ایران و ولی امرمان امام خامنه‌ای افتخار می‌کنم.

وی تصریح کرد: دستاورد دیگر انقلاب در عرصه ملی پیشرفت در عرصه‌های مختلف است. امروز کشورهای مشابه با ما همچون مصر، ترکیه و عربستان بسیاری از پیشرفت‌هایی که ما به آن رسیدیم، آنها به آن نرسیدند. پیش از انقلاب به اندازه ای دین را تخریب کرده بودند که بسیاری از جوانان به این باور رسیدند که دین افیون توده ها است، اما انقلاب اسلامی نشان داد که دین مایه پیشرفت است.

جوانی با اشاره به جبهه مقاومت بیان کرد: در منطقه، جبهه مقاومت در برابر صهیونیست ها تشکیل شده است که موازنه را به نفع مسلمانان تغییر داده است. صهیونیست ها وحشت می کنند که جنگی را در منطقه شروع کنند و آنها اکنون دغدغه فروپاشی را دارند، در حالی که پیش از انقلاب شعار نیل تا فرات را می دادند.

وی تصریح کرد: ما به سمتی می رویم که کشورها با بیداری اسلامی و سقوط طاغوت ها، همگرا می شوند تا قطب اسلامی تشکیل شود. دشمنان با همین نگاه جریان های تکفیری را ایجاد کردند تا وحدت مسلمانان را از بین ببرند. مسجد باید در مسیر وحدت باشد، نه اینکه به تفرقه دامن بزند، عبدالمالک ریگی در اعترافاتش می گوید که جوانان ساده را با فیلم مراسم های توهین به مقدسات اهل سنت، آماده عملیات انتحاری می کردم.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، انقلاب اسلامی را سبب ساز تغییر هندسه قدرت در جهان دانست وافزود: با پیروزی انقلاب اسلامی نظام دو قطبی فرو ریخت و این انقلاب پایه های نظام کمونیستی را از بین برد. یک نظام چند قطبی در جهان در حال تشکیل است که جمهوری اسلامی به عنوان قطب قدرت کشورهای اسلامی خواهد بود. اسلام ستیزی و جنگ با اسلام به این خاطر است که دشمنان فهمیدند دین اسلام حرفی برای گفتن دارد.

جوانی با اشاره به مذاکره با آمریکا اظهار کرد: برخی حل مشکلات را تنها در مذاکره با آمریکا می بینند، در حالی که این کلام با مکتب امام خمینی(ره) که مبارزه با آمریکا است، تضاد دارد. ما باید به دنبال کم کردن اثرات تحریم ها باشیم که این امر فقط با اقتصاد مقاومتی ممکن است و در راستای جنگ اقتصادی باید استفاده از محصول داخلی را ترویج کرد. چشم دوختن به وین و ژنو یک اشتباه راهبردی است و باید به سراغ ظرفیت های داخلی رفت.

وی تصریح کرد: مجلس خبرگان یک جایگاه کلیدی دارد و انتخاب رهبری به دست این مجلس است، امروز برخی به این رسیدند که تا زمانی که ولی فقیه است، دشمنان نمی‌توانند ذره‌ای آسیب به جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcfmyd0.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما