دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : 29786
منبع : پایگاه خبری پلیس
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

کشف بیش از ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در ۴ عملیات پلیس

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در ۴ عملیات این پلیس خبر داد و گفت: از قاچاقچیان بیش از ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.
کشف بیش از ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در ۴ عملیات پلیس
به گزارش قم نیوز، غلام‌عباس بلفکه اظهار داشت: طی ۷۲ ساعت گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در چهار عملیات جداگانه، چهار محموله قاچاق مواد مخدر را در محورهای مواصلاتی و ورودی به استان قم شناسایی کردند.

وی افزود: در نتیجه این چهار عملیات توانستیم حدود ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر که شامل حدود ۱۶۵ کیلوگرم تریاک، ۵۰ کیلوگرم حشیش و پنج کیلوگرم هروئین بود را از این افراد کشف کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه در این ارتباط ۱۱ نفر افراد مرتبط و عناصر اصلی دستگیر و پنج دستگاه خودرو توقیف شده است، افزود: اقدامی که برای ما از اهمیت خاصی داشت شناسایی و انهدام باند تهیه و توزیع هروئین در استان بود؛ باندی در داخل و خارج از استان فعال شده بودند و مقادیری هروئین تهیه و داخل استان توزیع می‌کردند.

وی گفت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان عناصر اصلی شناسایی و دستگیر شدند که این امر می‌تواند تاثیر مهمی در بحث کاهش عرضه آن در استان داشته باشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: از ابتدای سال تاکنون حدود ۵۶۰ کیلوگرم انواع مواد کشف شده است و در دستگیری‌ها حدود ۱۶ نفر از عناصر اصلی را دستگیر کرده‌ایم؛ کشفیات در این ایام نسبت به مدت مشابه سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش داشته است.

بلفکه علت این موضوع را فعالیت شبکه‌های قاچاق مواد مخدر در خارج از مرزها دانست و گفت: این یکی از تهدیدات به شمار می‌آید که قاچاقچیان به دنبال سود هنگفتی هستند که نصیبشان می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb0zb5.rhb9wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما