چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 29801
رئیس شورای شهر قم:

شهردار سابق مشهد از گزینه‌های اصلی شورا برای سمت شهرداری است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای شهر قم گفت: با توجه به اینکه رایزنی در مورد انتخاب سقائیان نژاد شهردار اصفهان برای پذیرش سمت شهرداری هنوز به نتیجه نرسیده، اکنون محمد پژمان شهردار سابق مشهد گزینه اصلی شورای شهر برای به عهده‌گیری سمت شهرداری قم است.
شهردار سابق مشهد از گزینه‌های اصلی شورا برای سمت شهرداری است
یه گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی، با اشاره به روند طی شده در شورای ‌شهر قم برای انتخاب شهردار جدید اظهار داشت: شورای شهر قم برای انتخاب شهردار جدید تاکنون هفت جلسه تشکیل داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: جلسات انتخاب شهردار با حضور رئیس شورای شهر قم، آقایان حسین فاکر، محمدرضا ملکی، سید محمد آتش زر، و خانم الهام ارجمند که از اعضای شورای شهر قم هستند در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ گزینه برای انتخاب شهردار قم در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: نخستین گزینه شورا، شهردار اصفهان مرتضی سقائیان‌نژاد است که هنوز در حال رایزنی برای حضور وی در سمت شهرداری قم هستیم.

بیاتی با اشاره به اینکه گزینه دوم شهردار سابق کلانشهر مشهد محمد پژمان است، عنوان کرد: با توجه به اینکه رایزنی در مورد شهردار اصفهان برای این سمت به نتیجه نرسیده اکنون محمد پژمان شهردار سابق مشهد گزینه اصلی شورای شهر برای به عهده گیری سمت شهرداری قم است.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به معیارهایی که شهردار آینده قم باید داشته باشد، افزود: قم کاربرد فرا ملی دارد و باید کسی را انتخاب کنیم که بتواند در قم تحول ایجاد کند، دارای شخصیتی ملی و با روحیه و انگیزه معنوی باشد.

وی با اشاره به اینکه گزینه‌ای از مجموعه شهرداری و یا شورای شهر برای حضور در این سمت وجود ندارد گفت: تنها گزینه مطرح شده آقای محسن عابدینی‌پور عضو کنونی شورا و شهردار سابق قم بود که از کاندیداتوری خود انصراف داد و مورد دیگری نیز در افرادی که در شهرداری و شورا باشند در اولویت نیستند.

بیاتی با بیان اینکه همه مجموعه‌های شهری همراه و همدل شورا هستند و با یکدلی برای انتخاب شهردار درخورشان قم تلاش می‌کنیم افزود: البته برخی اظهار نظراتی می‌کنند اما اجازه دخالت به آن‌ها را نمی‌دهیم.

وی با اشاره به وضعیت فروش اوراق مشارکت مترو قم اظهار داشت: ۳۳۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت متروی قم است که اگر اجازه انتشار آن تا پایان ماه داده شود ۸ شرکت تامین سرمایه به ما قول خریداری را داده‌اند.

بیاتی با بیان اینکه بافروش این اوراق پروژه قطار شهری قم با سرعت مناسبی ادامه فعالیت خود را آغاز می‌کند عنوان کرد: در اواخر سال گذشته به ما اجازه فروش اوراق داده شد اما با توجه به برخی مشکلات مالی در پایان سال شرکتی که قول خرید همه اوراق را داده بود از این کار صرف نظر کرد.

رئیس شورای ‌شهر قم با اشاره به مهم‌ترین لایحه شورای شهر قم در جلسه علنی هفته آینده افزود: بحث پرداخت بدهی شهرداری قم به بانک ملی به واسطه پروژه بلوار امین قم مهم‌ترین لایحه‌ای است که هفته آینده شورا با آن درگیر است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcjvoe8.uqehyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما