شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 30111
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد قم:

نخستین دوره توانمندسازی مدیران کانون‌های مساجد در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از برگزاری دوره علمی تخصصی توانمندسازی مدیران کانون‌های تخصصی و مساجد دانشگاهی کشور با عنوان طرح سراج در استان قم خبرداد.
نخستین دوره توانمندسازی مدیران کانون‌های مساجد در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سعید روحانی صبح امروز در جمع خبرنگاران، ضمن اعلام خبر برگزاری دوره علمی تخصصی توانمندسازی مدیران کانون‌های تخصصی و مساجد دانشگاهی کشور اظهار داشت: این طرح که به نام طرح سراج نامگذاری شده است با حضور بیش از ۹۰۰ کانون از سراسر کشور از ۲۳ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه سال‌جاری در مجتمع فرهنگی- تربیتی ولایت قم برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد استان قم با بیان اینکه طرح سراج ماهیت علمی- آموزشی دارد، افزود: این دوره در راستای تخصصی‌کردن و کیفی‌سازی کانون‌های فرهنگی با توجه به حضور گسترده جوانان برای نخستین بار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی در ۲۳ رشته در این دوره حضور دارند، عنوان کرد: این دوره ویژه برادران است که در ۱۲ روز در قالب ۴ دوره ۴ روزه آموزش‌های لازم را می‌بینند.

روحانی با اشاره به حضور بیش از ۲۲۶ استاد برجسته کشوری در دوره طرح سراج تصریح کرد: دیدار با مراجع عظام تقلید، زیارت حرم کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران، بازدید از کارگاه سخت ضریح حرمین عسکریین و بازدید از مراکز تخصصی از جمله برنامه‌های جنبی این دوره است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد استان قم خاطرنشان کرد: دوره علمی تخصصی سراج در سه حوزه ارتقاء مباحث بینشی، انگیزشی و روشی ورود جدی داشته و مهندسی آموزشی را در قالب‌های مختلف برنامه ریزی کرده است.

وی همچنین ۸۵ درصد بودجه کانون‌ها را منوط به حضور در این دوره عنوان کرد و گفت: طرح سراج در قالب همایش، کلاس‌های عمومی، کلاس‌های تخصصی، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های تخصصی و طرح‌های فوق برنامه در این مدت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfyydm.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما