دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 30415
منبع : روابط عمومی استانداری قم
استاندار قم:

دولت دغدغه‌های اقتصادی مردم را درک می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با بیان اینکه مشکلات و سختی‌های معیشتی مردم را درک می کنیم و در تلاش برای حل آنها هستیم گفت: حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور، مشارکت فعال و جدی بانک‌ها در اعطای تسهیلات به مردم را می‌طلبد.
دولت دغدغه‌های اقتصادی مردم را درک می‌کند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در جمع نمازگزاران مسجد نبی اکرم (ص) خیابان آیت الله طالقانی، ضمن تبریک ماه مبارک شعبان، با اشاره به سیره پیامبر بزرگ اسلام، تمسک به راه و روش زندگی عبادی، سیاسی ایشان را وظیفه مسلمین دانست.

استاندار قم مشقت‌های حضرت رسول(ص) در ترویج دین مبین اسلام را مورد توجه قرار داد و افزود: گرایش نزدیک به میلیارد نفر به دین اسلام در عصر حاضر نشان از عمق تاثیرگذاری آن حضرت در قلوب انسان‌هاست.

وی در ادامه به بیان تاریخ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی پرداخت و با اشاره به تبعیت همه مردم ایران از دستورات امام خمینی(ره) در همه صحنه‌ها تصریح کرد: دلیل این اطاعت صداقت در گفتار و عمل رهبر کبیر انقلاب بود.

نماینده عالی دولت در استان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، سوم خرداد ۱۳۶۱ را نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس عنوان و خاطرنشان کرد: همه اقشار مردم اعم از بزرگان دینی و علمی کشور در این فتح بزرگ شرکت فعال داشتند.

صالحی‌منش با بیان اینکه امروز پس از ۳۶ سال نهال انقلاب با حمایت و پشتیبانی مردم تنومند شده است افزود: خون‌های پاک شهیدان و پایمردی، ایثار و فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران روز به روز بر عظمت انقلاب می‌افزاید.

وی با اشاره به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید با اعتماد و رای حداکثری مردم، تلاش رئیس جمهور و هیئت دولت برای برقراری ثبات در کشور را مورد توجه قرار داد و افزود: خوشبختانه طی دو سال اخیر کشور با اهتمام دولت و مشارکت مردم در جایگاه بهتری قرار گرفته است.

استاندار قم با بیان اینکه مشکلات و سختی‌های معیشتی مردم را درک می کنیم و در تلاش برای حل آنها هستیم تصریح کرد: حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور، مشارکت فعال و جدی بانک‌ها در اعطای تسهیلات به مردم را می‌طلبد.

صالحی‌منش همچنین با اشاره به اعمال تحریم‌های بی‌سابقه علیه ملت ایران توسط کشورهای غربی، مقاومت و صبر مردم را موجب عدم حصول نتیجه مورد دلخواه غرب دانست و تصریح کرد: اینکه امروز آمریکا سر میز مذاکرات می‌نشیند نتیجه همین استقامت مردم است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccp0q1.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما