جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : 30655
شهردار قم:

معضل بدهی‌های شهرداری قم با کمک همه مسئولان قابل حل است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: اگرچه میزان بدهی شهرداری قم بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان بوده و ۲ برابر بودجه نقدی شهرداری است، اما این معضل با کمک مسئولان قم قابل حل است.
معضل بدهی‌های شهرداری قم با کمک همه مسئولان قابل حل است
به گزارش قم نیوز، مرتضی سقائیان نژاد در نخستین سخنان خود پس از معارفه به عنوان شهردار قم، اظهار داشت: شهرداری‌ها ارگان‌هایی فرهنگی، اجتماعی خدماتی هستند که به مردم وابسته هستند و باید رضایت مردم را جلب کنند.

شهردار جدید قم افزود: حرکت اصلی شهرداری‌ها باید به سمت جلب اعتماد مردم باشد و البته جلب این اعتماد بسیار مشکل است اما اگر مشارکت مردم تحقق یابد، شهرداری‌ها می‌توانند حرکت‌های مثبت خوبی را انجام دهند.

شهردار سابق اصفهان تصریح کرد: ۲۰ ماه تا انتخابات بعدی شوراها باقی مانده است و باید با کمک شورای اسلامی شهر قم اتمام پروژه‌های شهری قم را دنبال کرده و برای این کار نیازمند برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هستیم.

سقائیان نژاد با اشاره به مسائل باقی مانده در حوزه خدمات شهری قم خاطرنشان کرد: خدمات شهری در قم جای کار بسیار زیادی دارد و در کوتاه مدت در این زمینه می توانیم به نتایج خوبی برسیم. از سوی دیگر اگرچه شهرداری قم بدهی زیادی دارد اما ظرفیت های زیادی نیز وجود دارد، البته این بدهی دو برابر بودجه نقدی شهرداری قم است و باید عزیزانی چون جناب آقای لاریجانی برای حل این مشکل کمک کنند.

وی با اشاره به لزوم استفاده از مدیریت جهادی در اداره شهر قم تصریح کرد: باید با مدیریت جهادی و طلب کمک از کریمه اهل بیت(س) مشکلات شهر قم را حل کنیم و در این راه دست همه را برای همکاری می‌فشاریم.

شهردار قم تاکید کرد: اگر نیت ما خیر باشد، آن چه که داریم را در طبق اخلاص ارائه می‌کنیم و خداوند نیز به ما کمک می‌کند تا خدمتگزاران خوبی برای مردم قم باشیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciwqap.t1auw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما