چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : 30730
منبع : پايگاه خبري پليس
فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد؛

افزايش ۸ درصدي کشف سرقت در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان قم با اشاره به افزايش ۸ درصدي کشف سرقت در اين استان، گفت: با هم افزايي بين واحدهاي اين فرماندهي سرقت تا حد زيادي کنترل خواهد شد.
افزايش ۸ درصدي کشف سرقت در قم
به گزارش قم نیوز، سردار "کاظم مجتبايي" در سومين کميسيون مبارزه با سرقت در سال جاري که به منظور عملکرد کلانتري ۱۷ قم در راستاي کنترل سرقت برگزار شد، ضمن تقدير از تلاش هاي صورت گرفته، با بيان اينکه يگان هاي فرماندهي انتظامي استان مجموعه واحدي هستند که در يک مسير حرکت مي کنند، اظهار داشت: با هم افزايي بين واحدها سرقت تا حد زيادي کنترل می‌شود.

وي راه حل اين هم افزايي را ارتباط بيشتر بخش هاي تخصصي همچون آگاهي و فرماندهي انتظامي شهرستان برشمرد و بر لزوم تشکيل کميسيون مبارزه با سرقت به صورت ماهيانه و گزارش عملکرد روساي کلانتري ها از سطح حوزه استحفاظي شان تاکيد کرد.

فرمانده انتظامي استان قم گفت: بايد معاونت هاي اين فرماندهي علاوه بر نظارت ستادي، هدايت ستادي نيز انجام دهند.

سردار مجتبايي در ادامه با اشاره به افزايش ۸ درصدي کشف سرقت طي دو ماهه گذشته، اظهار داشت: بايد نحوه گزارش فرماندهي انتظامي شهرستان قم در خصوص کنترل و مبارزه با سرقت به تفکيک کلانتري ها باشد.

وي سپس بر لزوم تقويت تجسس کلانتري هاي استان تاکيد کرد و فرماندهي انتظامي شهرستان قم را نيز موظف کرد تا موضوع کنترل مجرمين را در دستور کار خود قرار دهد .

توجيه کارکنان کلانتري ها محور ديگر سخنان سردار مجتبايي را تشکيل مي داد که وي ضمن اشاره به اين موضوع بر بازخوردگيري از وضعيت کلانتري ها، اطلاع رساني از دستگيري ها و مستند سازي سوژه هاي مهم تاکيد کرد.

سرهنگ مهدي قدمي نيز در ابتداي جلسه طي گزارشي از عملکرد پليس آگاهي استان، گفت: از دلايل مهمي که وضعيت کشفيات امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بهتر شده است حضور مستقيم دادستان قم در عمليات هاي پليسي اين فرماندهي است.

رئيس پليس آگاهي استان قم سپس با اشاره به اينکه عملکرد گشتي ها بايد بر اساس جغرافياي جرم باشد، گفت: بايد از ظرفيت همه پليس هاي تخصصي در کاهش سرقت استفاده کرد.

در ادامه فرمانده انتظامي شهرستان قم نيز همکاري مردم را در کشف و کاهش سرقت ها مهم ارزيابي کرد و بر تعامل اثرگذار با پليس هاي تخصصي آگاهي و مواد مخدر تاکيد کرد.

سرهنگ ديده ور با بيان اينکه امسال حدود ۷۵ درصد از سرقت ها توسط معتادان انجام شده است، به ضرورت دوره اي جلسات پيشگيري از سرقت در کاهش وقوع سرقت اشاره کرد.

سرهنگ "درويشي" معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان قم نيز با بيان اينکه در ماه هاي اخير بيشتر سرقت ها مربوط به داخل خودرو و موتورسيکلت بوده، بر لزوم کنترل اثر بخش مجرمان تاکيد کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccxmq1.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما