چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : 309
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه آثار نقاشی استاد قدیریان در قم برپاست

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با هفته دفاع مقدس، حوزه هنری استان قم اقدام به برپایی نمایشگاه آثار نقاشی استاد عبدالحمید قدیریان کرده است.
نمایشگاه آثار نقاشی استاد قدیریان در قم برپاست
به گزارش قم نیوز، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، ۲۳ اثر نقاشی از استاد عبدالحمید قدیریان با تکنیک رنگ روغن و در موضوعات حماسی و مذهبی از جمله دفاع مقدس و حضرت فاطمه الزهرا (س) در نگارستان اشراق قم بر پا شده است.

لازم به ذکر است، عبدالحمید قدیریان متولد ۱۳۳۹- تهران و فوق لیسانس نقاشی دانشگاه تهران می باشد که تالیف کتاب مصور "از خاک تا افلاک"، برپایی چند نمایشگاه انفرادی، شرکت در چندین نمایشگاه جمعی داخلی و خارجی، طراحی صحنه و لباس فیلم هایی مانند مریم مقدس، رویای آخر، مرد عوضی، دایره سرخ، ترانزیت، عروس و . . . را در کارنامه هنری خود دارد.

همچنین کسب رتبه هایی چون: دیپلم افتخار از چهارمین دوسالانه نقاشی، لوح زرین دستخط امام خمینی، سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه فیلم فجر در سال ۷۹، تندیس و دیپلم افتخار از چهارمین جشنوارة سیما به عنوان بهترین طراحی لباس در سال ۸۲، تندیس حافظ جشن سینمای دنیای تصویر به خاطر طراحی دکور و لباس فیلم ارتفاع پست در سال ۸۱، سیمرغ بلورین و دیپلم افتخار به خاطر طراحی دکور و لباس فیلم مریم مقدس نوزدهمین جشنوارة فیلم فجر در سال ۷۹ و . . . از دیگر افتخارات این هنرمند برجسته است.

نمایشگاه آثار نقاشی این هنرمند از ۲۸ شهریور تا ۶ مهرماه سال جاری در نگارستان اشراق قم دایر می‌باشد و علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۴ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به این نگارستان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcfi1dmaw6dx.giw.html
نام شما
آدرس ايميل شما