شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 31104
منبع : روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مجامع بین‌المللی در برابر اقدام تروریستی در مسجد شیعیان کویت سکوت نکنند

قم نيوز : قم نیوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در مسجد شیعیان کویت تأکید کرده است: مجامع بین‌المللی و دولت کویت در قبال این حوادث ساکت نمانند و ضمن شناسایی این گروه‌های تروریستی آنها را به اشد مجازات برسانند.
مجامع بین‌المللی در برابر اقدام تروریستی در مسجد شیعیان کویت سکوت نکنند
به گزارش قم نیوز، در پی حمله تروریستی به مسجد امام صادق(ع) شیعیان در کویت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

در این اطلاعیه آمده است: عملیات انتحاری مسجد امام صادق (علیه السلام) در کشور کویت که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر از مردم روزه‌دار در زمان برگزاری نماز جمعه شد موجب تأثر و تأسف عمیق گردید.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح شده است: این واقعه همانند دیگر وقایع اخیر در جهان اسلام توسط گروه‌های تکفیری رخ داده که هیچ‌گونه احترامی برای مساجد و اماکن دینی و هیچ حرمتی برای خون پاک انسان‌ها قائل نبوده و در پی تفرقه و اختلاف قومی و قبیله‌ای هستند.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این حمله تروریستی را به‌شدت محکوم کرده و از مجامع بین المللی و به‌خصوص دولت کویت می‌خواهد در قبال این حوادث ساکت نمانند و ضمن شناسایی این گروه‌های تروریستی آنها را به اشد مجازات برسانند.

در پایان ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه خونین، برای شهدا رحمت و غفران الهی و برای مجروحین شفای عاجل را از خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci5zap.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما