جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 31353
دشمنان اسلام به دنبال اختلاف‌افکنی میان مسمانان هستند

امیرآبادی: روز قدس نمایش قدرت و اتحاد امت اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به رژیم صهیونیستی می‌فهماند که مسلمانان با یکدیگر متحد هستند و امت واحدی هستند.
امیرآبادی: روز قدس نمایش قدرت و اتحاد امت اسلامی است
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی که در راهپیمایی روز قدس حاضر شده است در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: دشمنان اسلام امروز به دنبال اختلاف‌افکنی میان مسمانان هستند که باید در این خصوص هوشیار بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مستکبران کودکان و زنان را در یمن و بحرین می‌کشند به دنبال ایجاد اختلافات در مسلمانان هستند افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به رژیم صهیونیستی می‌فهماند که مسلمانان با یکدیگر متحد هستند و امت واحدی هستند.

وی با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی ارتباط با مسئله هسته‌ای نیز دارد، خاطرنشان کرد: امروز مذاکره‌کنندگان کشورمان با قدرت‌های جهان بر سر میز مذاکرات نشسته‌اند.

امیرآبادی با بیان اینکه باید برای مذاکره‌کنندگان کشورمان دعا کنیم گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد مردم پشتیبان مذاکره‌کنندگان هستند و با این پشتیبانی مذاکرات شاهد عزت تیم مذاکره‌کننده ما خواهد بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار مذاکره‌کنندگان باید حفظ شود، تصریح کرد: از همه مردم شریف قم دعوت می‌کنم به خیل عظیم راهپیمایان بپیوندند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcexx8x.jh8zni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما