شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 31363
معاون مرکز مدیریت حوادث استان قم خبر داد

نجات جان کودک ۶ ساله از مرگ در ماموریت ۱۱۵

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از نجات جان یک کودک از مرگ خبر داد و گفت: خوشبختانه اورژانس قم توانست در صد و پانزدهمین ماموریت هوایی خود جان یک کودک ۶ ساله را نجات دهد.
نجات جان کودک ۶ ساله از مرگ در ماموریت ۱۱۵
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث روز گذشته افزود: در حادثه‌ای که عصر دیروز در تفرش روی داد یک کودک ۶ ساله به شدت آسیب دید.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در این حادثه که بر اثر برخورد یک خودرو با پسر بچه ۶ ساله در تفرش روی داد این کودک از ناحیه سر و دیگر اعضای بدن دچار آسیب‌های شدید شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: این کودک به مراکز درمانی تفرش انتقال داده شد و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی وضعیت کودک وخیم گزارش شد.

فراهانی افزود: شدت حادثه به قدری بود که نیاز به اتاق عمل به صورت اورژانسی و ICU برای کودک لازم بود و همکاران در تفرش درخواست اورژانس هوایی از قم را اعلام کردند.

وی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای پرواز در خارج از آسمان استان در کمترین زمان ممکن انجام و بالگرد اورژانس قم به منظور انتقال کودک به مرکز درمانی در قم اعزام شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: این مجروح بدحال در کمتر از یک ساعت به مرکز درمانی شهید بهشتی قم انتقال داده شد.

فراهانی یادآور شد: از آنجایی که پرواز در خارج از فضای آسمان استان در قرارداد و جزء وظایف کادر پرواز اورژانس هوایی قم نیست و همچنین انجام پرواز در خارج از فضای آسمان استان نیاز به هماهنگی‌های خاص دارد خوشبختانه کادر پروازی اورژانس قم بدون در نظر گرفتن این مسائل همیشه بیشترین و بهترین همکاری را داشته‌اند که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfmmdm.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما