دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 31397
مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

دوره غیرحضوری سطح ۴ حوزه‌های علمیه خواهران از بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور از راه‌اندازی دوره‌های غیر حضوری و مجازی سطح ۴ حوزه علمیه خواهران در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
دوره غیرحضوری سطح ۴ حوزه‌های علمیه خواهران از بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی در مراسم معارفه رئیس مرکز آموزش های مجازی و غیرحضوری حوزه علمیه خواهران اظهارداشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و همچنین تعامل موثر با مراکز تاثیرگذار علمی، پژوهشی و تحقیقاتی درصدد توسعه سطوح آموزشی و رشته‌های تحصیلی مرکز آموزش‌های غیرحضوری هستیم.

رئیس هیئت امنای مرکز آموزش‌های مجازی و غیرحضوری حوزه علمیه خواهران به سیاست‌های اصلی این مرکز اشاره کرد و افزود: تعامل با مراکز اثرگذار، نگاه بین المللی به مسئله آموزش، ارتقاء فناوری اطلاعات در عرضه آموزش غیرحضوری و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین آموزش از جمله نکاتی است که همیشه مورد توجه برنامه‌ریزان این مرکز بوده است.

حجت الاسلام جمشیدی تصریح کرد: مهمترین نکته‌ای که همیشه در دستور کار بوده و هرگز نسبت به آن کوتاهی نشده ارتقای دو اصل علمی و تربیتی است بطوری‌که تربیت مقدم بر تعلیم بوده است.

مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور خاطرنشان کرد: نیاز امروز ما اطلاع رسانی است و باید نسبت به اطلاع رسانی همه بخش و عرصه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران اهتمام جدی‌تری داشت.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccm1q1.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما