دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 31400
سرپرست استانداری قم:

احزاب علاوه‌بر کارهای سیاسی، در عرصه اقتصادی و تولیدی کشور فعالیت کنند

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست استانداری قم گفت: گروه‌های سیاسی و احزاب علاوه بر کارهای سیاسی باید در زمینه کارهای اقتصادی و تولیدی کشور فعالیت کنند.
احزاب علاوه‌بر کارهای سیاسی، در عرصه اقتصادی و تولیدی کشور فعالیت کنند
به گزارش قم نیوز، فریدون همتی شامگاه یکشنبه در نشست هم‌اندیشی سرپرست استانداری قم با مسئولان احزاب و تشکل‌های سیاسی قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم تا پایان ماه مبارک رمضان و پس از سه هفته فعالیت استان را به صاحب اصلی‌اش بسپارم و استاندار جدید سکان استان قم را به دست بگیرد.

سرپرست استانداری قم افزود: سعی کردم در این ایام کم کاری انجام نشود که همه مراجع و علما و دستگاه‌های استان من را در راستای خدمت رسانی به مردم استان قم کمک کردند.

همتی با بیان اینکه یکی از شعارهای آقای روحانی توجه به احزاب بود، بیان کرد: دولت تدبیر وامید در راستای تقویت احزاب به عنوان نمایندگان سلیقه‌های سیاسی مختلف کشور فعالیت‌های مناسبی را انجام می‌دهد.

مشاور عالی وزیر کشور با بیان این که شهر قم پایگاه علماء و مراجع است عنوان کرد: شرایط شهر مقدس قم با دیگر استان‌ها متفاوت است و طلاب ۱۰۹ کشور در این استان رفت وآمد دارند، شهر مقدس قم در طول سال ۱.۵ میلیون زائر دارد.

سرپرست استانداری قم افزود: جهان اسلام باید از اندیشه‌های نابی که در شهر مقدس قم وجود دارد بهره‌مند شود، احزاب در این زمینه وظیفه دارند تا به پیشرفت استان کمک کرده و زمینه رشد این شهر را فراهم سازند.

همتی با اشاره به برنامه‌های دولت یازدهم در راستای پیشرفت کشور بیان کرد: نگاه رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس دولت این است که کشور با استفاده از نخبگان و اندیشه‌های مختلف رشد کند و همگان در راستای پیشرفت کشور سهیم باشند.

مشاور عالی وزیر کشور عنوان کرد: دولت یازدهم، دولتی است که به‌دنبال افراد شایسته و پاکدست که ‌در راستای تعالی جامعه وپیاده کردن برنامه‌های دولت اقدام می‌کنند، است.

سرپرست استاندار قم با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران داخلی اظهار داشت: برای حل مشکل بیکاری و محقق کردن اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری باید به ظرفیت داخلی توجه کنیم و فضا را برای سرمایه گذاران داخلی فراهم کنیم.

مشاور عالی وزیر کشور بیان کرد: گروه‌های سیاسی و احزاب علاوه بر کارهای سیاسی باید در زمینه کارهای اقتصادی و تولیدی کشور فعالیت ‌و با مشورت و همدلی به رشد کشور کمک کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchvknx.23nzvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما