چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 31448
منبع : پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم
سرپرست استانداری قم:

خدمت‌رسانی به مردم در اولویت کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست استانداری قم به مناسبت هفته تامین اجتماعی طی سخنانی خدمت رسانی به مردم را به عنوان اولویت نخست دستگاه ها مورد توجه قرار داد.
خدمت‌رسانی به مردم در اولویت کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد
به گزارش قم نیوز، سرپرست استانداری قم خواستار اصلاح روندهای طولانی اداری با محوریت دولت الکترونیک برای تسریع در خدمت رسانی به مردم شد.

فریدون همتی در دیدار مسئولان تامین اجتماعی قم که به مناسبت هفته تامین اجتماعی انجام شد،طی سخنانی خدمت رسانی به مردم را به عنوان اولویت نخست دستگاه ها مورد توجه قرار داد.

سرپرست استانداری قم با اشاره به نقش مردم در شکل گیری انقلاب اسلامی و مردم محوری نظام افزود:مردم در نظام جمهوری اسلامی ولی نعمت هستند و مسئولان موظف به حل مشکلات آنها می باشند.

مشاور عالی وزیر کشور وجود برخی روندهای زائد و پیچیده اداری در خدمت رسانی به مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: باید با استفاده از تکنولوژی و محور قرار دادن دولت الکترونیک زمینه ی تسریع در خدمت به مردم را فراهم نماییم.

همتی با تبریک هفته تأمین اجتماعی به همه تلاش گران این عرصه، بسط عدالت اجتماعی و ایجاد زمینه های رفاه و آسایش مردم را از اهداف شکل گیری این نهاد عنوان و خاطرنشان کرد: نامگذاری هفته ای بنام تأمین اجتماعی نشان گر اهمیت وجودی این تشکیلات می باشد.

در ابتدای این دیدار مدیرکل و مدیردرمان تامین اجتماعی استان قم گزارشی از اقدامات حوزه کاری خود ارائه کردند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjoxet.uqevxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما