سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : 31538

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان به صبای قم پیوست

قم نيوز : قم نیوز: مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان با عقد قرارداد یک ساله به عضویت تیم فوتبال صبای قم درآمد.
مهاجم تیم فوتبال مس کرمان به صبای قم پیوست
به گزارش قم نیوز، عبدالکریم اسلامی مهاجم سابق تیم فوتبال صبای قم پس از ۲ فصل حضور در تیم فوتبال مس کرمان بار دیگر پیراهن صبای قم را بر تن کرد.

این بازیکن که ۲ فصل پیش به مس کرمان ملحق شده بود پس از یک فصل بازی در لیگ برتر همراه با این تیم به دسته اول رفت اما پس از یک فصل حضور در لیگ دسته اول با نظر مثبت علی دایی بار دیگر به صبا بازگشت و با این تیم قرارداد یک ساله امضا کرد.

اسلامی در فصل ۹۱-۹۰ به صبا ملحق شد و در ۲۸ بازی از ۳۴ بازی صبا در برتر فوتبال برای این تیم به میدان رفت و برای صبا ۳ گل به ثمر رساند و ۲ پاس گل نیز به هم‌تیمی های خود داد.

وی در فصل ۹۲-۹۱ فرصت کمتری برای حضور در ترکیب صبا پیدا کرد و همین امر عاملی شد تا وی صبا را ترک کند چنان که اسلامی در این فصل تنها در ۱۶ بازی لیگ برتر برای صبا به میدان رفت که تنها در ۵ مسابقه آن در فهرست ۱۱ نفره تیمش حاضر بود و ۲ گل نیز به ثمر رساند.

وی سپس با پیوستن به مس کرمان در ۲۳ بازی از ۳۰ بازی مس در لیگ برتر ۹۳-۹۲ بازی کرد و با ۲ گل و یک پاس گل به کار خود در لیگ برتر پایان داد و در فصل گذشته نیز در لیگ دسته اول بازی کرد.

این بازیکن همانند حامد لک و میلاد نوری در حالی به صبا پیوسته است که بازیکن سابق همین تیم به شمار می‌رود و در پست مهاجم مرکزی بازی می‌کند.

صبای قم پیش از این حامد لک ، میلاد نوری، حمید جوکار و رضا حقیقی را به خدمت گرفته است و مذاکرات برای جذب چند بازیکن دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjoiet.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما