چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 31556

نرم افزار اندروید «شبهات کلامی» رونمایی شد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی از رونمایی نرم‌افزار اندروید شبهات کلامی خبر داد و گفت: در این نرم افزار متن پرسش و پاسخ‌های موجود در بخش معارف اسلامی پایگاه اطلاع‌رسانی معظم‌له با قابلیت‌های متعدد وجود دارد.
نرم افزار اندروید «شبهات کلامی» رونمایی شد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام وحید علیان‌نژاد گفت: شک نیست اگر ریشه‌هاى دین بر اساس تقلید از نیاکان و پدر و مادر باشد، بسیار سطحى و کم دوام خواهد بود و هرگز در مقابل طوفان‌هاى تبلیغات دشمنان پایدار نخواهد ماند.

وی افزود: اما اگر این ریشه‌ها بر پایه منطق و استدلال قرار داشته باشد، از هیچ طوفانى نمى‌لرزد و همواره پابرجا خواهد بود.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی بیان کرد: به همین دلیل و با توجه به گسترش و فراگیری جریان رسانه‌ای و مسئولیت خطیر اندیشمندان جهان اسلام در زمینه تبیین معارف اسلامی و پاسخ به شبهات موجود، این پایگاه بر خود وظیفه می‌داند علاوه بر بیان و تشریح معارف اسلامی و انتشار مباحث اعتقادی برگرفته از آثار علمای اسلامی، به پاسخگویی مستدل به شبهات و ابهامات موجود بپردازد.

وی یادآور شد: این هدف با استفاده از کارشناسان و به سه روش کتاب محور، موضوع محور و سئوال محور در حال انجام است و محصول کار کارشناسان در بخش معارف اسلامی پایگاه عرضه می‌شود.

علیان‌نژاد خاطرنشان کرد: کثرت مخاطبان گوشی‌های هوشمند ما را بر آن داشته است که همچون سایر محصولات نرم افزاری که به عرضه اطلاعات موجود در پایگاه بر بستر سیستم عامل اندروید می‌پردازد، اطلاعات موجود در بخش معارف اسلامی که به صورت پرسش و پاسخ است را تبدیل به نرم افزاری قدرتمند کنیم تا دسترسی کاربران در هر زمان و مکان به این اطلاعات تسهیل شود و هیچ جوان متعهد و متدینی در مواجهه با شبهاتی که از هر سو به او هجوم می‌آورند بدون سلاح و سپر نماند.

وی افزود: در این نرم افزار متن پرسش و پاسخ‌های موجود در بخش معارف اسلامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی http://makarem.ir با قابلیت‌هایی از جمله ارائه سرفصل‌های معارف اسلامی در درختواره به منظور سهولت دسترسی به موضوعات، قابلیت جستجوی پیشرفته (کل عبارت و یا عبارت به صورت عطفی و فصلی) در کل مطالب، قابلیت نشان گذاری مسائل و ایجاد فهرست مربوطه و قابلیت اشتراک گذاری مطالب وجود دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjmiet.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما