پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 31736
منبع : روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم
شهردار قم:

پنج خط بي آر تي در قم راه اندازي مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از افزايش تعداد اتوبوس‌هاي شهري در آينده نزديك تا ۴۰ دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: فعال سازي ۵ خط بي آر تي و فعال كردن بوستان‌هاي محلي از ديگر برنامه‌هايي است كه به زودي اجرايي مي‌شود.
پنج خط بي آر تي در قم راه اندازي مي‌شود
به گزارش قم نیوز، سيد مرتضي سقائيان نژاد درباره افتتاح ۸ پروژه در سال ۹۴ تأكيد كرد: براي حفظ محيط زيست قم نيز برنامه‌هايي در نظر گرفته شده كه به زودي در استان قابل مشاهده خواهد بود.

سقائيان نژاد درباره برنامه‌ريزي براي متروي قم و تأمين اعتبار ۳۳۰ ميليارد توماني از محل فروش اوراق مشاركت براي اين پروژه گفت: در حال حاضر اين پروژه به ميزان ۴/۲ كيلومتر پيشرفت داشته و با تأمين اعتبار صورت گرفته با خريد تجهيزات تا ۶ كيلومتر پيشرفت خواهد داشت و به مرور مورد بهره‌برداري و در اختيار مردم قم قرار مي‌گيرد.

وي به منوريل نيز اشاره كرد و اين پروژه را نيازمند ۲۰۰ ميليارد تومان اعتبار دانست كه در صورت تأمين آن مي‌توان منوريل را تا پايان سال ۹۵ براي استفاده در اختيار مردم قرار داد.

شهردار قم با اشاره به بدهي‌هاي شهرداري قم عنوان كرد: در حال حاضر نزديك به ۳۰۸ ميليارد از بدهي شهرداري به بانك ملي مربوط به جريمه ديركرد است در حالي كه اصل بدهي ۴۰۰ ميليارد است.

شهردار قم به جريمه ديركرد شهرداري قم به بانك تجارت اشاره كرد و گفت: شهرداري به اين بانك ۲۶۴ ميليارد بدهي دارد كه از اين مبلغ نيز تنها ۱۴۰ ميليارد اصل بدهي و بقيه جريمه ديركرد است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjmaet.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما